نسل جدید ایرپاد اپل سال 2020 از راه می رسد

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به معرفی نسل جدید ایرپاد اپل در سال 2020 اشاره می کند. این محصول از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است.

نسل جدید ایرپاد اپل سال 2020 از راه می رسد

یکی تحلیلگران معروف محصولات اپل، مینگ چی کو پیش بینی خود در رابطه با نسل جدید ایرپاد اپل را اعلام کرده است. به اعتقاد این تحلیلگر، نسل جدید هدفون های بی سیم اپل سال آینده میلادی معرفی نمی شود.

در حالی که نسل جدید اپل ایرپاد سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار نمی گیرد، نمونه بروز شده این هدفون بی سیم به همراه کیس جدید آن در سال 2019 از راه می رسد.

مینگ چی کو در یادداشتی که برای سرمایه گذاران ارسال کرده، تغییرات نسخه بروز شده اپل ایرپاد را مشخص کرده است. به اعتقاد کو، این هدفون بی سیم به قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم و بلوتوث نسخه 5.0 مجهز می شود. علاوه بر این تغییرات، باید منتظر حضور تراشه جدید سری W در این محصول باشیم.

انتظار می رود نسل جدید ایرپاد اپل به همراه طراحی جدید، سال 2020 در معرض دید عموم قرار بگیرد. گفته می شود اپل برای طراحی نسل دوم هدفون بی سیم خود به دنبال نیاز مشتریان است.

ایرپاد 2 اپل ایرپاد 2 اپل

بر اساس اعلام کو، این هدفون تجربه کاربری جذابی را برای کاربران به همراه دارد و همچنین شاهد سازگاری بیشتر آن با سیستم عامل iOS و مک خواهیم بود.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با صحت موارد موجود در این یادداشت اظهار نظر قطعی کرد. این احتمال وجود دارد که مینگ چی کو اطلاعات اشتباهی را در اختیار سرمایه گذاران و رسانه ها قرار داده باشد؛ با این حال انتظار می رود سال آینده میلادی با نسخه بروز شده هدفون بی سیم اپل ملاقات کنیم.

اپل همزمان با حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از محصولات خود تصمیم گرفت ایرپاد را روانه بازار کند. این هدفون بی سیم با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شد.

ارسال نظر