تاریخ معرفی گلکسی Tab S4 مشخص شد؛ رونمایی در 1 آگوست

رسانه کلیک - پس از انتشار شایعات و گزارش های بسیار، تاریخ معرفی گلکسی Tab S4 مشخص شد. با این تبلت در تاریخ 1 آگوست ملاقات می کنیم.

تاریخ معرفی گلکسی Tab S4 مشخص شد؛ رونمایی در 1 آگوست

سامسونگ مراسمی را در تاریخ 1 آگوست برگزار می کند که مصادف با تاریخ معرفی گلکسی Tab S4 است. سامسونگ تصمیم گرفته قبل از نمایشگاه IFA 2018 و همچنین پیش از رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست، گلکسی تب اس 4 را در معرض دید عموم قرار دهد.

تا به امروز شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با تبلت آینده سامسونگ در فضای مجازی بوده ایم. در این گزارش ها مشخصات فنی گلکسی Tab S4 به همراه رندرهای آن به چشم می خورد ( رندرهای گلکسی Tab S4 خبر از طراحی جدید قلم S Pen می دهد ). انتظار می رود این تبلت به نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل مجهز شود.

قدرت سامسونگ گلکسی تب اس 4 را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین می کند. این شرکت کره ای برای تبلت آینده خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. این محصول به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می شود ( مشخصات کامل گلکسی Tab S4 فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم ).

یکی از پیشرفت هایی که این تبلت در مقایسه با نسل گذشته خود تجربه می کند مربوط به باتری آن است. گلکسی Tab S4 به باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. سامسونگ تصمیم گرفته دکمه هوم و سنسور اثر انگشت را از این تبلت حذف کند و به عنوان جایگزین برای گلکسی Tab S4 اسکنر عنبیه چشم در نظر بگیرد ( سامسونگ گلکسی تب اس 4 دارای قابلیت اسکن هوشمند است ).

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به بلوتوث نسخه 5.0، قابلیت پشتیبانی از DeX و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد. انتظار می رود این تبلت در رنگ های مشکی و سفید روانه بازار شود.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در مراسم خود در تاریخ 1 آگوست اطلاعاتی را در رابطه با گلکسی نوت 9 در اختیار رسانه ها قرار دهد.

ارسال نظر