سامسونگ گلکسی Tab S4 به باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود

رسانه کلیک – انتظار می رود در آینده نه چندان دور از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S4 رونمایی شود. اخیرا برخی از مشخصات این محصول فاش شده است.

سامسونگ گلکسی Tab S4 به باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود

سامسونگ نسل کنونی تبلت پرچمدار خود، گلکسی تب اس 3 را به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. بر اساس شایعه ای جدید سامسونگ گلکسی Tab S4 دارای باتری با ظرفیت 7300 میلی آمپر ساعت است.

بنابر گزارشی که در رابطه با تبلت آینده این برند کره ای در فضای مجازی منتشر شده است این دستگاه به نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن WQXGA و نسبت تصویر 16:10 مجهز می شود.

انتظار می رود قدرت این تبلت را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین کند. سامسونگ برای گلکسی Tab S3 چیپست اسنپدراگون 820 را در نظر گرفته است. این محصول جدید به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می شود.

بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند، سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خود را به نمایشگر بهتر، سخت افزار قدرتمندتر، باتری با ظرفیت بالاتر و اسکنر عنبیه چشم مجهز کند.

سامسونگ گلکسی Tab S4 مانند نسل گذشته خود از دکمه هوم بهره می برد که میزبان سنسور اثر انگشت است. این احتمال وجود دارد که این محصول از DeX پشتیبانی کند. انتظار می رود در جعبه این تبلت قلم S Pen حضور داشته باشد.

سامسونگ در سال جاری میلادی از گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست رونمایی می کند ( گلکسی نوت 9 در تاریخ 11 یا 18 مرداد در نیویورک رونمایی می شود ). در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد سامسونگ تبلت آینده خود را بعد از رونمایی از گلکسی نوت 9 معرفی می کند.

با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA در سال جاری میلادی در شهر برلین این امکان وجود دارد که سامسونگ از گلکسی تب اس 4 در این نمایشگاه رونمایی کند ( گلکسی تب اس 4 در گیک بنچ ظاهر شد؛ استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 ).

ارسال نظر