ساعت هوشمند آینده سامسونگ با نام Galaxy Watch معرفی می شود

رسانه کلیک - انتظار می رود به زودی از ساعت هوشمند آینده سامسونگ رونمایی شود. این محصول با نام گلکسی واچ در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ساعت هوشمند آینده سامسونگ با نام Galaxy Watch معرفی می شود

در ماه مه سال جاری میلادی کمپانی کره ای سامسونگ دو نام تجاری «Galaxy Watch» و «Galaxy Fit» را به ثبت رساند. پس از ثبت این نام ها بسیاری از تحلیلگران اعلام کردند که سامسونگ پس از سال ها واژه Gear را از ساعت های هوشمند خود حذف می کند. در همین راستا به تازگی لوگوی Galaxy Watch در کره جنوبی مشاهده شده است.

این لوگو اطلاعاتی را در رابطه با ساعت هوشمند آینده سامسونگ مشخص نمی کند. در گذشته شایعاتی در رابطه با Gear S4 در فضای مجازی منتشر شده بود که به نظر می رسد مربوط به گلکسی واچ باشند.

بر اساس این اطلاعات طراحی ساعت هوشمند آینده سامسونگ تغییرات کمی را تجربه می کند. با این حال به علت استفاده از باتری بزرگتر در مقایسه با نسل گذشته و مصرف بهینه تر پردازنده آن، شارژدهی باتری بهبود پیدا می کند.

در حالی که شایعات به استفاده از سیستم عامل Wear OS در این محصول اشاره کرده بودند، به نطر می رسد ساعت هوشمند آینده سامسونگ با سیستم عامل تایزن روانه بازارهای جهانی شود.

انتظار می رود سامسونگ ساعت هوشمند بعدی خود را در دو نسخه، اسپرت و کلاسیک معرفی کند. این احتمال وجود دارد که نمونه کلاسیک در دو اندازه مختلف در دسترس خریداران قرار بگیرد. شایعات به معرفی این دستگاه در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای اشاره می کنند.

در گذشته شایعات و گزارش ها خبر از معرفی این ساعت هوشمند در نمایشگاه IFA 2018 در شهر برلین داده بودند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از نسل جدید اسمارت واچ های خود به همراه گلکسی نوت 9 رونمایی کند ( سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 را رسما اعلام کرد ).

ارسال نظر