تبلت جدید سامسونگ در گیک بنچ حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد. قدرت این تبلت کره ای را چیپست سامسونگ اگزینوس 7885 تامین می کند.

تبلت جدید سامسونگ در گیک بنچ حضور پیدا کرد

سامسونگ در سال جاری میلادی قصد دارد از محصولات زیادی رونمایی کند. گوشی های سری گلکسی S10 در 20 فوریه معرفی می شوند. گوشی های سری گلکسی M نیز در اوایل ماه جاری میلادی از راه می رسند.

به نظر می رسد تبلت جدید سامسونگ در حال توسعه است. احتمال معرفی این محصول در ماه آینده میلادی وجود دارد. وب‌سایت Sammobile در سال گذشته میلادی به این موضوع اشاره کرده بود که سامسونگ در حال توسعه چندین تبلت برای سال 2019 است.

تنها چند هفته تا شروع برگزاری کنگره جهانی موبایل باقی مانده است. به تازگی این تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-T515 در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این دستگاه در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1283 و در بخش چند هسته ای امتیاز 4017 را کسب کرده است.

قدرت این محصول را چیپست 8 هسته ای اگزینوس 7885 تامین می کند. این پردازنده توسط 2 گیگابایت رم همراهی می شود که برای یک تبلت در سال 2019 کم به نظر می رسد. این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید پای است.

فرکانس پردازنده مورد استفاده در تبلت جدید سامسونگ روی 1.59 گیگاهرتز تنظیم شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

به احتمال زیاد این تبلت جدید در MWC 2019 معرفی می شود و شاهد رونمایی از آن در تاریخ 1 اسفند نباشیم. انتظار می رود سامسونگ در تاریخ 20 فوریه تمام تمرکز خود را معطوف به گوشی های هوشمند جدیدش کند.

در این مراسم علاوه بر گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از گوشی انعطاف پذیر این برند کره ای نیز خواهیم بود. این گوشی هوشمند با قیمت بسیار بالایی روانه بازار می شود.

ارسال نظر