سامسونگ دستگاه های پوشیدنی جدید خود را لو داد!

رسانه کلیک - دستگاه های پوشیدنی جدید سامسونگ توسط اپلیکیشن آن مشخص شد. این محصولات جدید در تاریخ 20 فوریه رسما معرفی می شوند.

سامسونگ دستگاه های پوشیدنی جدید خود را لو داد!

سامسونگ به تازگی اپلیکیشن خود برای محصولات پوشیدنی را بروزرسانی کرده است. این آپدیت باعث شده محصولات پوشیدنی جدید این کمپانی کره ای در معرض دید عموم قرار بگیرد. انتظار می رود این محصولات جدید هفته آینده همراه با گوشی های سری گلکسی S10 به صورت رسمی معرفی شوند.

اپلیکیشن Galaxy Wearable که در گذشته با نام Samsung Gear شناخته می شد، چندین محصول جدید را در آخرین بروزرسانی خود به نمایش می گذارد. یک هدفون بی سیم، ساعت هوشمند و دستبند هوشمند این محصولات را تشکیل می دهند.

گلکسی واچ اکتیو اولین دستگاه موجود در این لیست است. تصویر منتشر شده از این محصول تفاوتی با افشاگری های گذشته ندارد. لازم به ذکر است؛ این اسمارت واچ در گذشته با نام گلکسی اسپرت شناخته می شد. بر اساس این اپلیکیشن، این محصول دارای قاب 40 میلی متری است و حداقل در دو رنگ در اختیار خریداران قرار می گیرد.

از دیگر محصولات پوشیدنی جدید این برند می توان به گلکسی فیت و گلکسی Fit e اشاره کرد. در ماه گذشته شاهد افشای نام فیت ای توسط تاییدیه بلوتوث بودیم. در حال حاضر تفاوت میان این دو دستبند هوشمند مشخص نشده است.

در نهایت سامسونگ قصد دارد در مراسم خود از هدفون های بی سیم گلکسی بادز رونمایی کند. در گذشته تصاویر نسخه مشکی رنگ این محصول به همراه مشخصات فنی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود ( افشای تصویر سامسونگ گلکسی بادز مشکی رنگ ). کاربران می توانند این هدفون ها را به صورت بی سیم توسط گوشی های گلکسی S10 شارژ کنند.

سامسونگ در تاریخ 20 فوریه مراسم خود برای رونمایی از پرچمداران جدیدش را در سانفرانسیسکو برگزار می کند. در این مراسم شاهد معرفی گوشی های گلکسی S10e، گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس خواهیم بود.

ارسال نظر