عینک واقعیت افزوده سامسونگ و اسکلت بیرونی GEMS معرفی شد

رسانه کلیک - سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 از عینک واقعیت افزوده جدید خود رونمایی کرده که در ترکیب با اسکلت بیرونی GEMS، شرایط بهتری را برای ورزش کردن کاربر فراهم می کند.

عینک واقعیت افزوده سامسونگ و اسکلت بیرونی GEMS معرفی شد

کمپانی کره ای سامسونگ سال گذشته از یک اسکلت بیرونی به نام GEMS (سیستم توانبخشی و بهبود راه رفتن) رونمایی کرد. این سیستم، شیوه ایستادن فرد را اصلاح کرده و به قدم زدن روزمره کمک می کند. GEMS یک دستگاه مفهومی بلندپروازانه بوده که کمپانی کره ای به تازگی به توسعه آن در قالب یک مربی تناسب اندام شخصی پرداخته است. با این مربی مجازی، دیگر نیاز به صرف هزینه های بالا برای مربی های مختلف نیست و فرد می تواند از حضور یک مربی کاملا شخصی و با حوصله برخوردار شود.

سامسونگ در مراسم CES 2020 ، از یک جفت عینک واقعیت افزوده رونمایی کرده که یک قطعه جدید سخت افزاری برای این کمپانی به حساب می آید. این عینک واقعیت افزوده می تواند به گوشی هوشمند گلکسی موجود در پیرامون خود متصل شود. کاربر با پوشیدن عینک، به یک محیط ورزشی مجازی منتقل شده و یک مربی انگیزه بخش در جلوی چشم او ظاهر می شود که در اجرای تمرین ها و نرمش های مختلف کمک می کند.

عینک واقعیت افزوده سامسونگ

اسکلت بیرونی GEMS به عنوان یک راهنمای تکنولوژیکی، حرکات بدن کاربر را در هنگام تلاش برای اجرای فعالیت های ورزشی دنبال می کند. مربی مجازی تعداد حرکات کاربر را می شمارد و از طریق اصطلاحاتی نظیر خوب است یا تعادلت را حفظ کن، با فرد تعامل برقرار می کند. پس از اتمام هر ست، کاربر می تواند به وسیله یک اپلیکیشن موبایل همراه، به بررسی دقیق عملکرد خود پرداخته و پس از شناسایی نقاط ضعف خود، تلاش کند تا آن ها را بهبود بخشد.

به طور مختصر، ترکیب عینک واقعیت افزوده و GEMS تجربه ای شبیه به کاربرد عینک Magic Leap و بازی Ring Fit Adventure نینتندو را برای کاربر فراهم می کند.

ارسال نظر