لپ تاپ لنوو تینک پد P1 و‌ تینک پد P72 رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت چینی لنوو از لپ تاپ های جدیدی رونمایی کرد. لپ تاپ لنوو تینک پد P1 دارای نمایشگر 15.6 اینچی است.

لپ تاپ لنوو تینک پد P1 و‌ تینک پد P72 رونمایی شد

لپ تاپ های ورک استیشن از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برند و به بدنه مقاوم در برابر ضربه برای کار در محیط های مختلف مجهز شده اند. با این حال، اکثر این محصولات دارای دو مشکل مشترک، وزن و ضخامت زیاد هستند. به نظر می رسد شرکت لنوو برای رفع این مشکل راه حلی پیدا کرده است.

لپ تاپ لنوو تینک پد P1 و لنوو P72 دو محصول ورک استیشن هستند که وزن و ضخامت مناسبی دارند. ابتدا به بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ لنوو تینک پد P1 می پردازیم. این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود، کاهش 35 درصدی را در ابعاد تجربه کرده است. ضخامت این دستگاه برابر با 18.4 میلی متر بوده و وزن آن به 1.7 کیلوگرم می رسد. این وزن و ضخامت برای یک لپ تاپ ورک استیشن کاملا مناسب است.

لنوو برای این محصول خود یک نمایشگر 15.6 اینچی در نظر گرفته که دارای رزولوشن 4K است. این دستگاه برای تامین قدرت گرافیکی خود به کارت گرافیک Quadro سری P انویدیا مجهز شده است. قدرت پردازشی این محصول را پردازنده های نسل هشتم اینتل تامین می کنند و در بالاترین نسخه به همراه 64 گیگابایت رم و 4 ترابایت هارد در اختیار خریداران قرار می گیرد.

در حالی که لنوو P1 یک دستگاه قدرتمند به نظر می رسد، لنوو لپ تاپ تینک پد P72 را برای افرادی که به قدرت بیشتری نیاز دارند در نظر گرفته است. این محصول در بالاترین نسخه خود از 128 گیگابایت رم و 6 ترابایت هارد پشتیبانی می کند. این دستگاه به نمایشگر 17.3 اینچی مجهز شده و دارای کارت گرافیک Quadro شرکت انویدیا است.

این مشخصات قدرتمند از خریداران هزینه بالایی را طلب می کند. مدل P1 لپ تاپ شرکت لنوو با قیمت پایه 1,799 دلار و نسخه قوی تر آن، لنوو P72 با قیمت پایه 1,949 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شوند.

ارسال نظر