سامسونگ از پروژکتور Freestyle 2 با ابزارهای استریم آنلاین بازی رونمایی کرد

نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ از نظر مشخصات سخت‌افزاری تغییر زیادی نداشته است، اما به‌صورت پیش‌فرض از سرویس‌های استریم بازی بهره می‌برد.

سامسونگ از پروژکتور Freestyle 2 با ابزارهای استریم آنلاین بازی رونمایی کرد

سامسونگ پس از حدود دو سال از عرضه پروژکتور Freestyle، حالا نسل دوم این دستگاه را با یک هاب گیمینگ پیش‌فرض معرفی کرده است. این هاب به شما اجازه می‌دهد مادامی که به اینترنت دسترسی دارید، بتوانید بازی‌ها را از سرویس‌هایی مثل ایکس باکس گیم پس، استریم کنید.

سامسونگ از پروژکتور جدیدی به نام Freestyle Gen 2 رونمایی کرده است که در داخل خود ابزارهایی برای دسترسی به سرویس‌های استریم بازی دارد. این محصول از ایکس باکس گیم پس، انویدیا جی‌فورس Now، آمازون لونا، Utomik و Antsream Arcade پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور Freestyle 2 با کنترلرهای بلوتوثی مختلف سازگار است و در این نسل با حافظه بزرگ‌تری همراه شده تا تجربه بهتری ارائه کند. این دستگاه همچنین از ریموت SolarCell سامسونگ بهره می‌برد که باتری خود را با نور خورشید شارژ می‌کند. البته درگاه USB-C هم روی آن قرار گرفته است.

مشخصات فنی پروژکتور سامسونگ Freestyle 2

مشخصات فنی این دستگاه تغییری نسبت به نسل اول نداشته است. این پروژکتور می‌تواند تصویری بین 30 تا 100 اینچ را به نمایش درآورد و رزولوشن آن 1080p است. Freestyle 2 از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن 100,000:1 است.

این محصول همچنین با بلندگوهای 5 واتی خود صدای 360 درجه‌ای ارائه می‌کند. Freestyle 2 از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برد و می‌توانید با دستیار صوتی بیکسبی آن را کنترل کنید. از نظر درگاه‌های ورودی/خروجی، تنها به یک درگاه Micro HDMI و یک درگاه USB-C دسترسی دارید.

نکته جذاب درباره Freestyle 2 این است که به‌راحتی می‌توانید تصویر آن را روی دیوار بیندازید و دستگاه به‌صورت خودکار خروجی محتوای خود را تنظیم می‌کند. بنابراین لازم نیست به‌صورت دستی کاری در این خصوص انجام دهید.

پروژکتور Freestyle 2 سامسونگ با قیمت 800 دلار برای پیش‌خرید در وب‌سایت سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود که عرضه این محصول از 1 سپتامبر (10 شهریورماه) آغاز شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر