کوالکام جدیدترین تراشه گجت های پوشیدنی خود را معرفی می‌کند

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد که بعد از گذشت 2 سال احتمالا در روز دهم سپتامبر شاهد رونمایی کوالکام از نسخه جدید تراشه گجت های پوشیدنی اش باشیم.

کوالکام جدیدترین تراشه گجت های پوشیدنی خود را معرفی می‌کند

به گزارش کلیک به نقل از وبگاه ورج؛ تقریبا دو سال از زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون ویر 2100 (Snapdragon Wear 2100) می‌گذرد. این محصول تراشه اختصاصی بود که شرکت بزرگ کوالکام برای استفاده در گجت های پوشیدنی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear) طراحی و عرضه کرد. برای دو سال متوالی اغلب تولید کنندگان گجت های پوشیدنی اندرویدی از این تراشه استفاده می‌کردند، اما به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی نسخه جدید تراشه گجت های پوشیدنی کوالکام خواهیم بود.

کوالکام به تازگی دعوتنامه شرکت در رویداد اختصاصی خود را منتشر کرده که قرار است در روز دهم ماه سپتامبر برگزار شود. در تصویر این دعوتنامه از عکس یک ساعت مچی استفاده شده و به همین دلیل خیلی از افراد و کارشناسان عقیده دارند که کوالکام در جریان این رویداد از نسخه جدید تراشه اختصاصی خود برای گجت های پوشیدنی رونمایی می‌کند. این شرکت پیش از این در مورد نسخه جدید تراشه گجت های پوشیدنی خود صحبت هایی به میان آورده و به طور رسمی عنوان کرده بود که رونمایی از این تراشه طی پاییز سال 2018 انجام می‌شود.

شرکت کوالکام عنوان داشته که در طراحی نسخه جدید تراشه‌ اختصاصی خود برای گجت های پوشیدنی توجه ویژه‌ای به مسئله بهینه‌سازی مصرف انرژی خواهد داشت. این مسئله باید به شکل جدی در طراحی تراشه هایی که در گجت های پوشیدنی به کار می‌روند، مورد توجه قرار گیرد، چون عموما این گجت ها از باتری های بسیار کوچک و با توان کم بهره می‌برند؛ بنابراین احتمالا روز دهم ما سپتامبر شاهد رونمایی کوالکام از نسخه جدید تراشه اختصاصی گجت های پوشیدنی‌اش خواهیم بود.

ارسال نظر