معرفی چیپست جدید سامسونگ در تاریخ 23 آبان

رسانه کلیک - چیپست جدید سامسونگ در تاریخ 14 نوامبر به صورت رسمی معرفی می شود. انتظار می رود این پردازنده قدرت گوشی های سری گلکسی S10 را تامین کند.

معرفی چیپست جدید سامسونگ در تاریخ 23 آبان

سامسونگ چند روز پیش اطلاعاتی در رابطه با گوشی انعطاف پذیر خود و همچنین رابط کاربری مخصوص آن منتشر کرد؛ با این حال پرچمدار جدید این کمپانی چند ماه دیگر در معرض دید عموم قرار می گیرد. انتظار می رود سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از گوشی های سری گلکسی S10 رونمایی کند.

این محصولات به چیپست جدید سامسونگ مجهز می شوند. در همین راستا این کمپانی کره ای چند روز دیگر در تاریخ 14 نوامبر از پردازنده جدید خود رونمایی می کند. تاریخ مربوط به این مراسم توسط حساب کاربری این پردازنده در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

سامسونگ باید یک پردازنده قدرتمند برای مبارزه با چیپست های جدید اپل و هواوی معرفی کند. دو پردازنده کایرین 980 هواوی و اپل A12 با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته اند که علاوه بر افزایش عملکرد، کاهش مصرف انرژی آن ها را نیز به دنبال دارد. در حال حاضر نام چیپست جدید سامسونگ مشخص نشده؛ با این حال انتظار می رود پردازنده اگزینوس 9820 دارای معماری 7 نانومتری باشد.

استفاده از لیتوگرافی 7 نانومتری باعث کاهش اندازه پردازنده آینده شرکت سامسونگ می شود. ابعاد کوچکتر این تراشه مزایایی را برای گوشی های گلکسی اس 10 به همراه دارد. سامسونگ می تواند در این فضا از باتری بزرگتری استفاده کند تا شارژدهی پرچمداران آینده خود را افزایش دهد.

بر اساس شایعات گذشته، این چیپست از شبکه پردازش عصبی مستقل بهره می برد که باعث افزایش عملکرد آن در فعالیت های مربوط به هوش مصنوعی می شود. این چیپست دارای مودم اگزینوس 5100 خواهد بود که از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

سامسونگ سال آینده از 3 مدل مختلف گوشی گلکسی S10 رونمایی می کند. گفته می شود یکی از نمونه های این پرچمدار از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر