مروری بر اخبار فناوری ایران در هفته گذشته؛ هفته جنجالی وس!

رسانه کلیک - هفته گذشته را به راحتی می‌توان به عنوان هفته جنجالی وس نام‌گذاری کرد. در طول هفته اتفاقات متفاوتی رقم خورد. در ادامه اخبار فناوری ایران در هفته گذشته را مرور می کنیم.

مروری بر اخبار فناوری ایران در هفته گذشته؛ هفته جنجالی وس!

هفته گذشته شاهد جنجال های زیادی بودیم. در ادامه با مرور مهم ترین اخبار فناوری ایران در هفته گذشته، با ما همراه باشید.

زرآبادی در گفتگو با کلیک: اتهام «پول‌های کثیف انتخاباتی» به شرکت‌های «وس» بدون ارائه سند مساله را امنیتی کرده است

سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت ارتباطات اتهام «پول‌های کثیف انتخاباتی» را به شرکت‌های وس بدون ارائه سند می‌زند، گفت: «وزارت اطلاعات و شورای عالی امنیت ملی باید به این مساله ورود و موضوع اتهامات را بررسی کنند.» برای ادامه خبر کلیک کنید.

وزیر ارتباطات: مردم حتی یک بازیگر اصلی دنیای «وس» را نمی‌شناسند!

محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه در پنل شهرهای هوشمند در رویداد جایزه جهانی خشت طلایی تهران حاضر شد. او به طور خلاصه از شهر هوشمند گفت و گریزی به جنجال وس زد. برای ادامه خبر کلیک کنید.

جنجال وس؛ از 33 درصد دولت تا شرکت‌هایی که شناخته شده نیستند!

در حالی که روز‌به‌روز جنجال وس تند و تیزتر پیش می‌رود، این روزها سهم 33 درصدی دولت از وس در حالی زیر سوال است که وزیر ارتباطات امروز عنوان کرد: آیا کسی شرکت‌های وس را می‌شناسد؟ برای ادامه خبر کلیک کنید.

رونمایی از کیف پول مشترک اسنپ و آپ

شرکت‌‌های اسنپ و آسان‌پرداخت در نشست رسانه‌ای مشترک که در شرکت آسان‌پرداخت برگزار شد، از کیف پول دیجیتال یکپارجه خود رونمایی کردند. اسنپ برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربرانش، بر اساس یک سرمایه‌گذاری مشترک با آسان‌پرداخت، به اولین و جامع‌ترین کیف پول دیجیتال ایران مجهز شده است و این کیف پول به زودی در اختیار تمامی کاربران این سامانه قرار می‌گیرد. در این نشست که با حضور ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ، مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود، حامد منصوری، مدیرعامل آسان‌پرداخت و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد، این دو شرکت از اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک خود رونمایی کردند. برای ادامه خبر کلیک کنید.

بومی سازی فرآورده‌های دارویی پروبیوتیک در کشور

مراسم رونمایی از ۴ فرآورده‌ دارویی پروبیوتیک که در محل پارک فناوری پردیس با حضور معاون وزیر بهداشت، فرماندار پردیس و سورنا ستاری، معاوت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.برای ادامه خبر کلیک کنید.

شب سخت وسی‌ها!

وزیر ارتباطات با به اشتراک گذاشتن توییتی عنوان کرد با شماره گیری *800*6# می‌توانید تمام مبالغی که در تمام این سال‌ها از حساب کاربران حذف شده را مشاهده کنید.برای ادامه خبر کلیک کنید.

بیانیه شرکت‌های وس؛ سهم 5000 میلیارد ریالی سازمان تنظیم مقررات!

وزیر ارتباطات با انتشار کدی دستوری از هموطنان خواست میزان دریافتی شرکت‌های وس را در این رابطه استعلام کنند. در ادامه انجمن صنفی خدمات دیجیتال اتاق بازرگانی تهران یا همان طرف مقابل وزیر که به عنوان شرکت‌های وس آنها را می‌شناسیم بیانیه‌ای در این راستا منتشر کردند. .برای ادامه خبر کلیک کنید.

چالش فین‌تک دیجی‌پی

دیجی کالا از افراد و تیم هایی که توانایی توسعه محصولی بر پایه وب را در حوزه فین‌تک دارند، دعوت کرد تا در دوره‌ای دو ماهه به توسعه محصول خود بپردازند.برای ادامه خبر کلیک کنید.

امضای تفاهم‌نامه‌ راه‌اندازی تماس اضطراری

ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند. برای ادامه خبر کلیک کنید.

تلاش‌های فناوری فضایی ایران بشردوستانه است

معاون توسعه کاربرد و خدمات فضایی سازمان فضایی ایران در سیزدهمین نشست سران سازمان همکاری های فضایی اپسکو ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه و نامشروع دولت آمریکا در تحریم سه نهاد فضایی کشور، آن را تلاشی برای محروم ساختن مردم ایران از کاربردهای بشردوستانه فناوری فضایی دانست. برای ادامه خبر کلیک کنید.

دعوت آذری جهرمی از حمیده زرآبادی برای مناظره در لایو اینستاگرام

حمیده زرآبادی نماینده مجلس در نشست خبری با عنوان «رانت خانوادگی در وزارت ارتباطات» ادعاهایی را متوجه وزیر ارتباطات کرد و گفت او اگر پاسخی به این مسائل داشت در این نشست حضور پیدا می‌کرد. امروز جهرمی در توییتر خود اعلام کرد که امشب از او دعوت می‌کند تا در لایو اینستاگرام حضور پیدا کرده و درباره تهمت ها صحبت کنند.برای ادامه خبر کلیک کنید.

قسم خورده ام از پایان وس کوتاه نیایم

وزیر ارتباطات دیروز وعده یک لایو جنجالی را داده بود. آذری جهرمی از سیده حمیده زرآبادی نماینده مجلس که در نشستی با عنوان رانت خواری در وزارت ارتباطات ادعاهایی را عنوان کرده بود، خواست تا در این مناظره شرکت کند.

زرآبادی اعلام کرد بنا به دیدار از حوزه های انتخاباتی و عدم آنتن دهی مناسب نمی‌تواند در این مناظره شرکت کند. آذری جهرمی با اشاره به اینکه قبل از اینکه این صحبت ها درباره ارزش افزوده و کلاهبرداری هایی که از این طریق انجام می شود را مطرح کنیم، اکثر مردم درباره فکر می کردند موضوع مالیات بر ارزش افزوده است، تاکید کرد: «داستان ارزش افزوده در کشور ما از آن زمانی آغاز شد که شرکت ها از مردم می خواستند با ارسال یک پیامک، خدماتی را دریافت کنند. اوایل در این زمینه مشکلی وجود نداشت اما بعد از مدتی حجم تجارت ناسالم بالا رفت و انواع و اقسام کلاهبرداری ها در این فضا شکل گرفت.» برای ادامه خبر کلیک کنید.
ارسال نظر