پیش ثبت نام بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تمدید شد

رسانه کلیک - بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیرماه برگزار می شود. به تازگی پیش ثبت نام این نمایشگاه تمدید شده است.

پیش ثبت نام بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تمدید شد

در روزهای اخیر مراجعات متعددی برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صورت گرفته که باعث پیش ثبت نام مجدد این نمایشگاه شده است. برای پیش ثبت نام این نمایشگاه باید به وب سایت www.iran-elecomp.com مراجعه کنید.

تاریخ پیش ثبت نام این نمایشگاه در فاصله 25 تا 30 خرداد درنظر گرفته شده است. همانطور که می توان حدس زد، جانمایی به ترتیب پیش ثبت نام خواهد بود. در صورتی که تعداد متقاضیان و متراژ درخواستی بیش از ظرفیت سالن ها باشد، ستاد برگزاری درخصوص جانمایی تعهدی ندارد.

در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ شاهد رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری خواهیم بود. مدیر اجرای الکامپ 25 در این رابطه گفته است:

ستاد برگزاری الکامپ به شرکتی که توانسته است در حوزه نرم افزاری یا سخت افزاری دستاوردی جدید را ارئه، رونمایی و معرفی کند، تندیس و لوح تقدیر اعطا می کند.

لازم به ذکر است؛ الکامپ 25 از تاریخ 27 الی 30 تیرماه سال جاری با شعار آینده بهتر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر