انتصاب قاسم خالدی به عنوان معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی

رسانه کلیک - سید ابوالحسن فیروزآبادی براساس حکمی، قاسم خالدی را به عنوان معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی برای تحقق برنامه‌های کلان مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

انتصاب قاسم خالدی به عنوان معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی

به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی براساس این حکم معاونت امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی را در راستای تحقق برنامه‌های کلان مرکز ملی فضای مجازی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی فضای مجازی به قاسم خالدی واگذار کرد.

پیش از این امیر خوراکیان که در سمت معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی فعالیت می‌کرد با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از استعفا خود داد. وی هم اکنون به عنوان مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی در امور آموزش عمومی و فرهنگ سازی منصوب شد.

تصمیم سازی و ارائه پیشنهاد سیاست ‌ها و برنامه ‌های کلان حمایت از تولید و انتشار محتوای فضای مجازی ، تقسیم کار ملی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ ها ، تلاش در جهت تحقق اهداف محتوایی شبکه ملی اطلاعات ، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط، سیاست گذاری در خصوص تشویق و ترغیب مستمر بخش‌ های خصوصی و مردمی ، سیاست گذاری جهت حمایت از ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان محتوا، سیاست گذاری جهت حمایت حداکثری از مؤسسات تشکل‌ ها و نیروهای مردمی، حمایت از ترویج خط و زبان فارسی با تاکید بر هویت اسلامی - ایرانی و سیاست گذاری در خصوص ذائقه سنجی و ذائقه سازی در حوزه محتوای فضای مجازی از جمله مأموریت‌های معاونت امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی است.

ارسال نظر