اولین رویداد هوکاپ برگزار شد

رسانه کلیک - نخستین رویداد هوکاپ در تاریخ ۷ خرداد سال ۹۷ در مجتمع تجاری مدرن الهیه با حمایت مدیریت مجتمع مذکور جناب آقای  مهندس رضا فرخی و تیم Hookup و به میزبانی افطار رستوران Sushi.co برگزار شد.

اولین رویداد هوکاپ برگزار شد

به گزارش کلیک به نقل از روابط عمومی مجموعه Hookup؛ اولین رویداد هوکاپ ابتدا با سخنرانی رضا فرخی مدیریت محترم مجتمع تجاری مدرن الهیه آغاز شد، وی ضمن خوشامدگویی نکاتی را خاطر نشان کرد که مجتمع مدرن الهیه این افتخار را دارد که میزبان سرمایه گذاران در اولین رویداد استارتاپی با رویکردهای آموزشی، تفرحی و سرگرمی و دنیای مد باشد و توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی را در این زمینه حرکتی رو به آینده عنوان کرد.

وی در ادامه حضور سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها در حمایت از تیم های استارتاپی را خالی دیده و از این عزیزان خواست تا از جوانان و خلاقان در این راه حمایت کنند تا چرخه حرکت اقتصادی را به گردش درآوریم.

اسلامی موسس شرکت QS به عنوان سخنران بعدی ضمن خوشامدگویی از حضور مهمانان توضیحاتی را در خصوص اهمیت بخش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی ارائه داد.

در ادامه این رویداد سرکارخانم دکتر روناک بهنیا مدیر استراتژی خلاق Hookup ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان به معرفی اجمالی ۵ تیم استارتاپی پرداخت و اهمیت حمایت سرمایه گذاران را برای رشد استارتاپ ها خاطر نشان کرد. وی پیوند میان دنیای تجارت و استارتاپ را بسیار با اهمیت دانست.

اسامی استارتاپ های شرکت کننده (به ترتیب ارائه)

  • استارتاپ «مدوپیا»
  • استارتاپ «لامینور»
  • استارتاپ «توگدر»
  • استارتاپ «توباغ
  • استارتاپ«خانه سنتر»

بعد از توضیحات هر تیم استارتاپی سرمایه گذاران علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مورد علاقه خود سوالاتی را از هر تیم می پرسیدند و عماد خیاطی مدیر توسعه اقتصادی Hookup پاسخگوی سوالات مالی و شاخص های اقتصادی تیم های استارتاپی به سرمایه گذاران بود، وی با بیان فرصت های پدید آمده در راستای توسعه اقتصادی، پلتفرم Hookup را راهکاری در جهت حرکت به سوی هماهنگی کسب و کارها با رویکردهای نوین عنوان کرد.

نخستین استارتاپ Hookup با صرف پذیرایی و شام به پایان رسید و سرمایه گذاران علاقه مند در انتهای رویداد با برگزارکنندگان، نشست کوتاهی داشت.

امیدواریم که این قدم ها در نهایت گامی باشد برای اعتلا بخشیدن به بازار کار و حمایت از جوانان خلاق در سالی که« حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است، از ایده های ایرانی نیز حمایت کنیم.

همچنین هومن هوشیاری مدیر هم افزایی کسب و کار Hookup در جهت همراستا کردن کسب و کارهای حاضر با تفکرات نوین استارتاپی، سرمایه گذاران را در تشکیل جلسات عارضه یابی و تکمیل ایده پردازی استارتاپ ها ترغیب کرد.

در پایان مدیران گروه Hookup ضمن تشکر از ارائه تیم های استارتاپی و مدعوین محترم، از رضا فرخی مدیریت مجتمع مدرن الهیه برای آغاز این حرکت سازنده تشکر ویژه به عمل آورد، سرمایه گذاران مدعو ضمن بیان حمایت خود از برگزار کنندگان نخستین رویداد هوکاپ تشکر کردند.

ارسال نظر