لیگ‌بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد

مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای صبح شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۵ آغاز شد.

لیگ‌بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد

به گزارش کلیک، در ورودی برج میلاد، بنرهای بزرگ با عکس‌های جذاب بازی‌های رایانه‌ای جلب توجه می‌کند و به محض ورود به سالن، حجم زیاد جمعیت با ساک‌ها و چمدان‌های‌شان به چشم می‌خورند. تعداد زیاد افراد و استقبال شدید بازیکنان تعجب هر رهگذر و میهمان جدیدی را بر می‌انگیزد.
بازیکنان در سنین مختلف از شهرهای مختلف گرد هم آمده اند تا لذت این مسابقات را درکنار دوستان و حریفان‌شان تجربه کنند.
همه با جدیت و استرس فراوان منتظر هستند تا نام‌شان برای ورود به سالن مسابقات خوانده شود و وارد این نبرد حساس شوند. نام‌ها یک یه یک خوانده می‌شوند و گیمرها با دسته‌های بازی‌شان وارد سالن بازی می‌شوند. حریف خود را می‌شناسند، خوش و بشی می‌کنند و بازی شروع می‌شود.
امروز روز برگزاری مسابقات فیفا و pES است و همه مونیتورها زمین سبز فوتبال را نمایش می‌دهند. با دقت به صفحه‌ها خیره می‌شوند و حسرت و شادی‌ها لحظه به لحظه در چهره‌ها زیاد تر می‌شود. تیم داوری به دقت روند بازی‌ها و نتایج را بررسی می‌کنند تا مسابقات به صورت عادلانه و بدون خطا انجام پذیرد.
قهرمانان سال‌های پیش و برترین‌های حوزه گیم وارد سالن می‌شوند، در این رقابت شرکت می‌کنند و به هیجان و کیفیت بازی اضافه می‌کنند. خانواده‌ها و دوستان بیرون سالن نشسته‌اند و برخی بازی‌ها را بر صفحه بزرگ سالن انتظار می‌بینند و گزارش بازی توسط گزارشگر بازی‌ها به هیجان کار می‌افزاید.
هر دور بازی‌ها که تمام می‌شود، به ترتیب گیمرها برای بازی‌های بعد فراخوانده می‌شوند و از سالن که بیرون می‌آیند با هیجان از بردن یا باختن به حریف قدر خود تعریف می‌کنند. هیجان خارج از سالن کمتر از هیجان داخل سالن نیست.
اینجا صحنه خلق بازی‌هاست. دگمه‌ها و کدهای کامپیوتری بهترین صحنه‌های فوتبال را می‌سارند. تیم‌های قوی که بازیکنان برمی‌گزینند و به نبرد با تیم‌های حریف مقابل می‌روند. صدای دگمه‌ها در تمرکز بازیکنان رایانه‌ای یاد آور قدم‌های فوتبالیست‌ها در زمین فوتبال است و این جمع قراری دوستانه برای همه بازیکنان حرفه‌ای و بازیکنان جدید، برای ساخت یک لیگ حرفه‌ای و سطح بالاست.
بازیکنان معتقدند سطح مسابقات بسیار بالاست و تنها مشکل امروز، گرمای زیاد سالن مسابقات است. هرچه زمان می‌گذرد، بازی‌ها حساس‌تر، و به مراحل نهایی نزدیک‌تر می‌شوند و هیجان‌شان بالاتر می‌رود. خیلی از بازیکنانی که بازی خود را به پایان برده‌اند و موفق نبوده‌اند، تا انتهای زمان در سالن خارجی می‌مانند تا پیگیر نتیجه مسابقات باشند و از نزدیک بازی‌ها را تماشا کنند.
این مسابقات یک هفته ادامه دارد و روزهای اخر، فینال با حضور علاقمندانی که برای تماشا و تشویق گیمرها جمع می‌شوند، برگزار می‌شود.

ارسال نظر