هیجان امروز در لیگ بازی‌های رایانه‌ای

<p>امروز شهردار منطقه ۷ و مدیر عامل و معاونت برج میلاد از لیگ بازی‌های رایانه‌ای بازدید کردند.به گزارش کلیک،  کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و هم‌چنین مدیر روابط عمومی بنیاد، چندین ساعت در کنار بازیکنان و کادر اجرایی حضور داشتند. آن‌ها اخبار خوشی از این بنیاد برای علاقمندان به گیم به همراه داشتند که به زودی اعلام می‌شود. امروز تیم خبری شبکه ۵ و هم‌چنین واحد مرکزی خبر جهت تهیه اخبار در سالن مسابقات حاضر شدند. مسابقات به مرحله‌ای رسیده که اکثرا بازیکنان با یکدیگر آشنا هستند و پدیده‌های امسال نیز کم کم مشخص شده‌اند. صدای گزارش‌گر هر لحظه هیجان بیشتری دارد چون بازی‌ها در سطح بسیار حرفه‌ای برگزار می‌شود. در رشته PES کنسول ps3 قهرمان این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای مشخص شد و رضا نوبخت با شکست مهدی مغنی به فهرمانی رسید. در رشته pes بر کنسول Ps4 شانزده نفر از ۲۶ نفر نهایی مشخص شده اند. قرار است ۱۰ نفر از سایر کنسول‌ها به جمع ۱۶ نفر منتخب افزوده شود تا در نهایت فینالست‌ها مشخص شوند. در سایر کنسول‌ها بازی‌ها ادامه دارد و مسابقات کانتر روز ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد. مسابقات پرشور و هیجان کلش نیز روز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.</p>

هیجان امروز در لیگ بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش کلیک، کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و هم‌چنین مدیر روابط عمومی بنیاد، چندین ساعت در کنار بازیکنان و کادر اجرایی حضور داشتند. آن‌ها اخبار خوشی از این بنیاد برای علاقمندان به گیم به همراه داشتند که به زودی اعلام می‌شود.
امروز تیم خبری شبکه ۵ و هم‌چنین واحد مرکزی خبر جهت تهیه اخبار در سالن مسابقات حاضر شدند.
مسابقات به مرحله‌ای رسیده که اکثرا بازیکنان با یکدیگر آشنا هستند و پدیده‌های امسال نیز کم کم مشخص شده‌اند. صدای گزارش‌گر هر لحظه هیجان بیشتری دارد چون بازی‌ها در سطح بسیار حرفه‌ای برگزار می‌شود. در رشته PES کنسول ps3 قهرمان این دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای مشخص شد و رضا نوبخت با شکست مهدی مغنی به فهرمانی رسید.
در رشته pes بر کنسول Ps4 شانزده نفر از ۲۶ نفر نهایی مشخص شده اند. قرار است ۱۰ نفر از سایر کنسول‌ها به جمع ۱۶ نفر منتخب افزوده شود تا در نهایت فینالست‌ها مشخص شوند.
در سایر کنسول‌ها بازی‌ها ادامه دارد و مسابقات کانتر روز ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد. مسابقات پرشور و هیجان کلش نیز روز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

ارسال نظر