شکایت از کسب و کارهای اینترنتی به سرعت بررسی می شود

رسانه کلیک - سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: خریدارانی که از کسب و کارهای آنلاین رضایت ندارند، می توانند شکایت خود را در سامانه اطلاع رسانی این اتحادیه ثبت کنند تا در کوتاه ترین زمان به آن رسیدگی شود.

شکایت از کسب و کارهای اینترنتی به سرعت بررسی می شود

به گزارش کلیک به نقل از ایرنا؛ رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی عنوان کرد: اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی آمادگی دارد به محض دریافت شکایت مردمی و مدارک لازم، با شرکت متخلف برخورد قانونی کند.

وی تاکید کرد اگر شرکتی تخلف کند اما از آن شکایت نشود یا مدرکی از تخلف ارایه نشود، نمی توان با کسی برخورد کرد.

بخش شکایت کسب و کارهای اینترنتی به سایت اتحادیه متصل است

این مقام صنفی اظهار کرد: کسب و کارهای اینترنتی در سایت‌ های خود امکان درج شکایت دارند که به سایت اتحادیه متصل است تا مردم بدانند شکایت آنها به طور جدی پیگیری می شود.

الفت نسب تصریح کرد: اتحادیه، مشاوران حقوقی دارد که به هر شکایتی با احضار نماینده کسب و کارها رسیدگی می کند و می کوشد همان جا پاسخ لازم داده شود.

گفتنی است، در روزهای گذشته برخی پایگاه های خبری از بروز تخلف در شماری از فروشگاه های اینترنتی گزارش هایی منتشر کردند.

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی نیز در این باره بیان کرد: کاربران اگر مدارکی دارند، ارایه کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی یادآور شد: اتحادیه از ابزارهای قانونی برای برخورد با متخلفان برخوردار است که برای کاهش میزان تخلف در کسب و کارهای آنلاین تلاش می کند و از برخورد جدی با اینگونه موارد کوتاه نمی آید.

ارسال نظر