حمل و نقل بین شهری اسنپ به کار خود ادامه می‌دهد!

رسانه کلیک – مدیران شرکت اسنپ به دادگاه اخضار شدند اما از سوی سازمان های ذی ربط اعلام شده است که اسنپ می‌تواند با شرایطی به حمل و نقل بین شهری ادامه دهد.

حمل و نقل بین شهری اسنپ به کار خود ادامه می‌دهد!

به گزارش کلیک ، مدیران شرکت اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین شرکت درخواست تاکسی آنلاین به دلیل قابلیت درخواست تاکسی برای سفرهای بین شهری با شکایت سازمان‌های ذی ربط از جمله سازمان راهداری به دادگاه احضار شدند.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان از اقدام قضایی علیه اسنپ به دلیل ورود به حمل‌ونقل برون‌شهری خبر داد و گفت: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.

کشاورزیان در ادامه افزود: در این زمینه رونوشتی به دادستانی ارسال شد و دادستانی هم مدیران شرکت مذکور را احضار کرده است. به اعتقاد بنده ماهیت سفر برون‌شهری با سفر درون‌شهری متفاوت است و اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست.

وی گفت: در صورتی که کسی می‌خواهد در حمل‌ونقل عمومی فعالیت کند باید پلاک "ع" داشته باشد.

طبق پیگیری خبرنگار کلیک، از سوی سازمان‌های ذی ربط به کلیک خبر داده شد که شرکت اسنپ در صورت دریافت مجوزهای ابلاغ شده می‌تواند همچنان این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد و فعالیت این سیستم در صورت کاربردی بودن با شرایطی بلامانع خواهد بود

ارسال نظر