واردکننده 1060 گوشی مسافری در دزفول دستگیر شد

رسانه کلیک - فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری یک اخلال‌گر اقتصادی در این شهرستان که با سوء استفاده از سامانه ثبت سفارش تلفن همراه مسافری اقدام به ثبت و ورود تعداد یک هزار و 60 گوشی کرده بود، خبر داد.

واردکننده 1060 گوشی مسافری در دزفول دستگیر شد

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول در تشریح جزییات این خبر عنوان کرد: در راستای مبارزه جدی با جرایم اقتصادی و مخلان اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی دزفول با همکاری ماموران نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز شهرستان موفق به شناسایی یک مجرم اقتصادی شدند که با سوء استفاده از سامانه ثبت سفارش تلفن همراه مسافری اقدام به ثبت و ورود تعداد یک هزار و 60 گوشی کرده بود.

فرمانده انتظامی دزفول اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا متهم شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی این اخلال‌ گر اقتصادی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌ های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر ثبت تعداد یک هزار و 60 تلفن همراه اعتراف کرد.

الهامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضایی با قرار 400 میلیارد ریال روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی دزفول در پایان یادآور شد: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اعمال سودجویانه حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌ داند با اخلال‌ گران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.

ارسال نظر