پتنت گوشی تاشو شیائومی همراه دوربین سلفی دوگانه رویت شد

رسانه کلیک - سال جاری برای غول‌های فناوری سالی بسیار پرکار به حساب می‌آید. حال باری دیگر با انتشار پتنت گوشی تاشو شیائومی طرفداران این شرکت به وجد آمده‌اند. 

پتنت گوشی تاشو شیائومی همراه دوربین سلفی دوگانه رویت شد

یکی از شرکت‌های پر مشغله در زمینه ثبت طرح اختراع در سال جاری کمپانی شیائومی به حساب می‌آید. برای مثال این شرکت چینی اخیرا دو ثبت اختراع جدید با عناوین Mi Mix Fold و Mi Mix Flip در فضای منتشر کرده است.

حال در جدیدترین پتنت گوشی تاشو شیائومی این‌بار شاهد یک دستگاه انعطاف‌پذیر با طراحی دوربین سلفی دوگانه در پنل جلویی هستیم.

گفته می‌شود این کمپانی چینی قصد دارد از یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو به داخل رونمایی کند.

چند سالی می‌شود شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. اما با ورود فاز جدید ساخت دستگاه‌های تاشو، این شرکت قصد دارد تا بهترین عملکرد را میان رقبای خود داشته باشد.

[lightgallery images="312139,312140,312141"]

با نگاه به تصاویر منتشر شده از طرح مفهومی این تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد از یک دستگاه تاشو جدید با دوربین سلفی دوگانه رونمایی کند. هم‌چنین با توجه به تصاویر طراحی محصول مورد اشاره از Galaxy Z Flip سامسونگ الهام گرفته شده است.

این گوشی هوشمند از یک طراحی دوربین دوگانه افقی همراه صفحه نمایش ثانویه بهره می‌برد. زمانی که دستگاه در حالت باز قرارگیرد، یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های بسیار کم به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است دوربین جلویی این محصول در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات ظاهری این پتنت می‌توان به حضور دکمه‌های ولوم و پاور در سمت راست دستگاه و قسمت پایینی محصول از اسپیکر و USB Type-C بهره می‌برد.

از آنجایی که طراحی این محصول در مراحل اولیه به سر می‌برد هنوز مشخص نیست در نهایت این گوشی تاشو با چه شکل و شمایلی در اختیار مشتریان قرارگیرد. بنابراین تا زمان اخبار بیشتر درباره ثبت اختراع جدید باید زمان بیشتری منتظر باشیم.

ارسال نظر