آیفون ٨ از روی چهره شما اموجی های متحرک می سازد!

رسانه کلیک - طبق آخرین نسخه لو رفته از فرمور Golden Master سیستم عامل iOS 11، گوشی هوشمند آیفون ٨ قابلیت ساخت اموجی و شکلک های متحرک مرتبط با حالات صورت کاربر را دارد.

آیفون ٨ از روی چهره شما اموجی های متحرک می سازد!

اخباری که از طریق فریمور لو رفته iOS 11 با عنوان Golden Master منتشر می شود، گویا تمامی ندارد. به تازگی یکی دیگر از ویژگی های آیفون ٨ به وسیله تجزیه و تحلیل فریمور لو رفته iOS11 کشف شده است. ویژگی جدید Animoji نام دارد که قابلیت ساخت اموجی و شکلک های محترک سه بعدی بسته به حالات صورت کاربر برای آیفون ٨ فراهم می کند. Animoji از سنسور سه بعدی تشخیص چهره برای ساخت اموجی های متحرک سه بعدی استفاده می کند و بسته به حالات صورت کاربر، چهره اموجی ها نیز دچار تغییر می شود.

به کمک این قابلیت جدید و انحصاری شرکت اپل، کاربران می تواند انیموجی هایی (شکلک های متحرک) از اسب تک شاخ، ربات، خوک، سگ و موجودات دیگر بسازند. در سیستم عامل iOS 11، از این انیموجی ها به عنوان پیام های انیمیشنی شخصی سازی شده یاد می شود که می توانند صدا و حالات چهره شما را به خوبی منتقل کنند. این انیموجی ها، در ظاهر تفاوتی با اموجی های دو بعدی iOS ندارند اما به زیبایی به صورت سه بعدی بازسازی شده اند تا به صورت همزمان، قادر به ساخت ویدیوهای انیمیشنی باشید.

1th pic

شکلک های محترک سه بعدی ظاهراً از داخل اپلیکیشن مسنجر آیفون ۸ ساخته می شوند و این قابلیت تنها در انحصار شرکت اپل به مناسبت ١٠ سالگی آیفون خواهد بود. این ویژگی به لطف وجود سخت افزار سنسور تشخیص چهره سه بعدی فعال است در واقع شما با استفاده از سنسور تشخیص سه بعدی شکلک ها و اموجی های متحرک وابسته به حالات صورت خود را طراحی و توسعه می کنید. علاوه بر این، تصویری نیز منتشر شده که تنوع حالات قابل تشخیص صورت از سوی آیفون ۸ را به نمایش می گذارد. انیموجی ها می توانند حرکات ابروی راست و چپ، گونه ها، پیشانی، چشم ها، فک، لب ها و حرکاتی کلی تر مانند اخم کردن و لبخند زدن را شبیه سازی کنند.

2th pic

با توجه به فریمور لو رفته iOS 11 ویژگی های نرم افزاری دیگری نیز از آیفون ٨ فاش شده است. در سیستم عامل نهایی iOS 11، به «Face ID» نیز اشاره شده است و به احتمال زیاد نام نهایی قابلیت تشخیص چهره آیفون بعدی، Face ID خواهد بود.

از طرفی بر اساس آنچه در تنظیمات دیده می‌شود، نمایشگر آیفون ۸ به ویژگی «True Tone» که پیش‌تر در آیپدها وجود داشت، هم مجهز شده است.

ارسال نظر