این ویژگی مخفی دکمه‌ پاور آیفون را همین حالا فعال کنید!

دکمه‌ی پاور آیفون اپل یک کلید همه کاره محسوب می‌شود. در حالی که خیلی از دارندگان آیفون احتمالا از آن فقط برای روشن و خاموش کردن دستگاه خود استفاده می‌کنند و البته در صورت نیاز دستگاه خود را با آن قفل می‌کنند، اما این دکمه می‌تواند کار بسیار بیشتری از این عملکردهای پایه‌ای انجام دهد.

این ویژگی مخفی دکمه‌ پاور آیفون را همین حالا فعال کنید!

به نوشته‌ی Tom's Guide فعال کردن پتانسیل کامل دکمه‌ی پاور iPhone تنها چند ثانیه طول می‌کشد و با این ترفند می‌توانید هنگام کار با آیفون در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

با فعال کردن یک ویژگی، می‌توانید از این دکمه برای انجام انواع کارها استفاده کنید. این موارد از فعال کردن عملکرد زوم گوشی هوشمند تا روشن کردن «کنترل صوتی» (Voice Control) برای هدایت گوشی فقط با فرمان صوتی، متغیر است. و این‌ها فقط دو مورد از بیش از ۱۵ عملکرد مختلفی هستند که می‌توانید برای دکمه‌ی پاور (یا همان دکمه‌ی قفل) تنظیم کنید.

این ویژگی مخفی Accessibility Shortcut نام دارد و پس از فعال شدن، با سه بار فشردن دکمه‌ی پاور آیفون فعال می‌شود. این را هم در نظر داشته باشید که این یکی از ده‌ها ویژگی مخفی آیفون است که شما باید در مورد آن بدانید تا بتوانید بیشترین بهره را از گوشی هوشمند اپل خود ببرید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه به این میان‌بر دسترسی داشته باشید این راهنما به شما مراحل روشن کردن ویژگی مخفی کلید پاور آیفون را نشان می‌دهد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر