بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ را بشناسید

در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های جدیدی با امکانات فراوان به بازار عرضه شد. تمرکز عمده گوشی‌های امسال روی دوربین و رابط کاربری روان بود که هرکدام کیفیت قابل قبولی داشتند. بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ عملکرد خوبی داشته‌اند و کاربران از خرید آن‌ها راضی بودند.

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ را بشناسید

معرفی بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ برای شرکت‌های بزرگ تلفن همراه سال پرچالشی بود. مشکلات کمبود قطعات برای تولید گوشی، باعث شد شرکت‌ها محصولات خود را با تأخیر معرفی کنند. همچنین میزان تولید گوشی‌ها نسبت به سال‌های گذشته به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد.

مهم‌ترین دلیل این مشکلات، شیوع ویروس کرونا بود. این پاندمی مشکلات اقتصادی و کاری را برای کارمندان شرکت‌ها ایجاد کرد. با این اوصاف، امسال شاهد عرضه گوشی‌های جدیدی بودیم که امکانات مناسبی داشتند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ گوشی iPhone 13 Pro Max

گوشی iPhone 13 Pro Max

شرکت اپل امسال خانواده آیفون ۱۳ را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی تغییرات چندانی نسبت به نسخه پیشین خود نکرده، اما صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی iPhone 13 Pro Max رابط کاربری روان و زیبایی ایجاد کرده است.

پردازشگر قدرتمند این گوشی باعث شده سرعت اجرای برنامه‌ها بالا برود، به طوری که آیفون ۱۳ پرو مکس به یک گوشی همه‌فن‌حریف تبدیل شده است. دوربین این موبایل هم بهبود پیدا کرده و عکس‌های حرفه‌ای‌تری را می‌توان ثبت کرد.

گوشی پیکسل ۶ گوشی Pixel 6

گوشی Google Pixel 6

شرکت گوگل در تولید گوشی‌هایش همیشه سعی کرده است بهترین تجربه کاربری با اندروید را در اختیار افراد بگذارد. ارائه اندروید خام با امکانات بسیار زیادی مثل هوش مصنوعی قوی، گوشی Pixel 6 را به یک موبایل ارزشمند تبدیل کرده است. همچنین دوربین این گوشی امکانات فراوانی برای عکاسی نیز دارد.

گوشی پیکسل ۶ با قیمت مناسب خود، ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، جدیدترین نسخه اندروید و اپلیکیشن‌های قدرتمند ویرایش عکس از جمله مزیت‌های مثبت این گوشی هستند.

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra

گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra

موبایل گلکسی S21‌ اولترا جزو بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ است. این موبایل ظاهر زیبا و شیکی دارد. صفحه نمایش آن ۱۲۰ هرتزی است که رابط کاربری روانی را در اختیار دارندگان Galaxy S21 Ultra قرار می‌دهد. جالب است بدانید این گوشی از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین گلسی S21 اولترا از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این موبایل به 2 لنز تله‌فوتو مجهز شده است که تجربه عکاسی بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. این گوشی به دلیل مجهز بودن به پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 سرعت بالایی در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها دارد.

بهترین گوشی شیائومی گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

موبایل‌های شیائومی جزو پرمخاطب‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌شوند. این شرکت چینی همیشه سعی کرده است بهترین امکانات را با قیمتی ارزان‌تر از رقبا در اختیار کاربران قرار دهد. گوشی Xiaomi Mi 11 امکانات بسیار زیادی دارد که می‌توان با یک هزینه مناسب از ویژگی‌های آن استفاده کرد.

دوربین این موبایل قدرت بالایی دارد و دغدغه عکاسی کاربران را برطرف کرده است. جالب است بدانید گوشی Xiaomi Mi 11 از تکنولوژی Super Charge بهره می‌برد، به طوری که این گوشی در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شود. همچنین صفحه نمایش قدرتمند و پردازنده Snapdragon 888 جزو نکات مثبت گوشی پرچمدار شیائومی محسوب می‌شود.

بهترین گوشی تاشو گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3

در چند سال گذشته شرکت‌های مختلفی به تولید گوشی‌های تاشو روی آورده‌اند. سامسونگ جزو پیشروترین شرکت‌هایی است که به تولید این نوع گوشی‌ها می‌پردازد. موبایل Galaxy Z Flip 3 نسبت به نسخه‌های پیشین خود بهبود پیدا کرده است.

این گوشی تاشو دارای 2 صفحه نمایش ۴.۲ اینچی و ۶.۷ اینچی است. موبایل Galaxy Z Flip 3 طراحی زیبایی دارد که کاربران از این مدل استقبال کرده‌اند. این گوشی عملکرد بهینه‌ای در دو حالت جیبی و باز دارد، بنابراین کاربران می‌توانند برای کارهای مختلف روی این گوشی تاشو حساب کنند.

نظر شما درباره بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱ چیست؟ آیا موفق به خرید این گوشی‌ها شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر