انتشار تصاویر جدید از محافظ گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

اخیرا تصاویر جدیدی به اینترنت راه پیدا کرده که گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ را درون یک محافظ جذاب و مقاوم به تصویر می‌کشد.

انتشار تصاویر جدید از محافظ گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

محافظ گلکسی زد فلیپ 3 دارای فضای ویژه برای قلم S Pen است

شرکت سامسونگ بیستم مرداد و طی رویداد آنپکد از دو گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی می‌کند. اخیرا رندرهای جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گوشی فولد 3 را درون یک محافظ به ظاهر مستحکم نشان می‌دهد. جالب آنکه یک فضای ویژه برای قلم S Pen نیز روی محافظ تعبیه شده است.

همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید، گوشی جدید کاملا انعطاف‌پذیر بوده و مانند یک کتاب باز و بسته می‌شود. این محصول از نسخه پرو قلم S pen استفاده می‌کند. این قلم ضمن پشتیبانی از اتصال بی‌سیم بلوتوث، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نسخه معمولی دارد. گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن 1768 × 2208 پیکسل و رفرش ریت 120 مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10+ را نیز دارد.

گلکسی زد فولد 3 به 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام کمک می‌گیرد. وظیفه تأمین انرژی دستگاه نیز بر عهده یک باتری لیتیوم پلیمری 4380 میلی آمپر ساعتی است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 11 و سیستم دوربین سه‌گانه (با سه سنسور 12 مگاپیکسلی) اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند گوشی گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را در سه رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی و با قیمت 2000 دلار خریداری کنند ( قیمت گلکسی فولد ۳ کمتر از نسل پیشین خود خواهد بود ).

ارسال نظر