مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold لو رفت

اخیرا اطلاعاتی از مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold گوگل لو رفته است؛ موبایلی که به عنوان گوشی تاشوی گوگل شناخته می‌شود. با توجه به مشخصات دوربین گوشی پیکسل فولد، قدرت این دوربین کمتر از پیکسل ۶ خواهد بود.

مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold لو رفت

مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold لو رفت

بر اساس گزارشات، گوگل روی یک گوشی تاشو شبیه موبایل Galaxy Z Fold 3 کار می‌کند. این گوشی با نام غیررسمی Pixel Fold شناخته می‌شود. اخیرا یک استخراج‌کننده اطلاعات از فایل‌های APK اندروید، اطلاعاتی از دوربین گوشی پیکسل فولد کشف کرده است.

این گزارش که توسط سایت 9to5Google منتشر شده، این کاربر مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold را از طریق آخرین نسخه اپلیکیشن Google Camera پیدا کرده است. سنسورهای این گوشی تاشو با کد Pipit شناخته می شود. قدرت این دوربین نسبت به دوربین گوشی Pixel 6 کاهش پیدا کرده و به اصطلاح Downgrade شده است.

سنسور دوربین پیکسل فولد مجهز به سنسور IMX363 و لنز ۱۲.۲ مگاپیکسلی است. گفتنی است، گوگل در دوربین پیکسل ۶ از سنسور GN1 سامسونگ و لنز ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. با توجه به مشخصات لو رفته، دوربین گوشی پیکسل فولد یک دوربین اولتراواید است که مشابه Pixel 6 عمل خواهد کرد.

دوربین گوشی تاشونده گوگل دارای دو لنز دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX355 برای استفاده داخلی و خارجی است. این دو لنز برای استفاده از دوربین سلفی تعبیه شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، یکی از لنزها در داخل گوشی و دیگری در بیرون صفحه تاشوی موبایل قرار گرفته است.

جالب است بدانید، دوربین اصلی گوشی پیکسل فولد فقط در حالت تا شده کار می‌کند. اگر این مورد واقعیت داشته باشد، کاربر برای عکاسی دچار محدودیت خواهد شد. لازم به ذکر است، دوربین گوشی‌های Galaxy Z Fold در حالت باز شده کار می‌کند.

با توجه به مشخصات لو رفته، گوشی Pixel Fold برای طرفداران عکاسی مناسب نیست. همچنین، گوشی Galaxy Z Fold 3 نیز از دوربین قدرتمندی بهره نمی‌برد. با توجه به سابقه دوربین‌های پیکسل، این گوشی نیز احتمالا به لنز تله‌فتو مجهز نخواهد شد.

شایان ذکر است، گوگل قصد دارد امکانات جذاب دوربین پیکسل ۶ را به پیکسل فولد نیز اضافه کند. امکاناتی مثل حالت موشن، Magic Eraser و Face Unblur که مورد توجه کاربران و کارشناسان قرار گرفته است.

نظر شما درباره مشخصات دوربین گوشی Pixel Fold چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند به موفقیت برسد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر