نخستین تصویر رسمی از وان پلاس نورد N20

گوشی وان پلاس نورد N20 اواخر ماه جاری روانه بازار می‌شود، ولی نخستین تصویر رسمی از این دستگاه به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده است.

نخستین تصویر رسمی از وان پلاس نورد N20

کمپانی چینی وان پلاس آماده عرضه چند گوشی هوشمند جدید به بازار است. حداقل سه مدل گوشی مختلف به نام‌های Nord 2T، Nord CE 2 Lite و Nord 3 در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند.

ولی به تازگی یک تصویر رسمی از گوشی Nord N20 5G در فضای آنلاین منتشر شده است که مشخصات ظاهری این دستگاه را به خوبی نمایش می‌دهد.

گوشی وان پلاس نورد N20 به عنوان جانشین نورد N10 (محصول سال 2021) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته نسخه 5G این دستگاه به احتمال زیاد تنها برای بازار ایالات‌متحده عرضه می‌شود.

وان پلاس نورد N20

نورد N20 5G به نمایشگر آمولد 6.43 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز بوده و یک حفره کوچک در گوشه بالا سمت چپ آن به چشم می‌خورد. اسکنر اثر انگشت نیز درون نمایشگر جاسازی شده است.

در پنل پشتی، دو دوربین بزرگ به همراه یک دوربین کوچک و فلش LED قرار گرفته است. ماژول دوربین شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی است.

گوشی وان پلاس نورد N20 به عنوان یک محصول پایین‌رده از تراشه اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند که با رم (حداکثر) 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی جفت شده است.

یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. گوشی جدید وان پلاس از سیستم‌عامل اکسیژن استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید 12 است.

ارسال نظر