گوشی‌های اقتصادی جدید نوکیا معرفی شدند

ابتدا به سراغ Nokia C110 می‌رویم. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش LCD ۶.۳ اینچی با وضوح HD+، شیشه مقاوم ۲.۵ بعدی، نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

گوشی‌های اقتصادی جدید نوکیا معرفی شدند

ابتدا به سراغ Nokia C110 می‌رویم. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش LCD ۶.۳ اینچی با وضوح HD+، شیشه مقاوم ۲.۵ بعدی، نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

تراشه نسبتاً قدیمی مدیاتک هلیو P22 نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. این دستگاه به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است.

این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (تا ۲۵۶ گیگابایت) پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی نوکیا C110 تنها یک لنز دوربین با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای این گوشی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است.

متاسفانه نوکیا C110 در بخش نرم افزاری چندان به روز نیست و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ بهره مند است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، رادیو FM و گواهینامه IP52 (که نشان دهنده مقاومت این گوشی در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار است) اشاره کرد. این گوشی هوشمند به باتری نه چندان پرظرفیت ۳,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و شارژر آن نیز توان ۵ واتی خواهد داشت.

به نوکیا C300 می‌رسیم. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی HD+، با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹، شیشه مقاوم ۲.۵ بعدی و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است. تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ نیز به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

این دستگاه از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. Nokia C300 نیز از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی و به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید بهره می‌برد.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی نسبت به برادر کوچکتر خود به باتری پرظرفیت تری مجهز شده است. این دستگاه از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از آداپتور های ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های نوکیا C300 می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، رادیو FM، دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشتی ، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. این تلفن هوشمند نیز با برخورداری از گواهینامه IP52، در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. .

نوکیا C110 در رنگ خاکستری و با قیمت ۹۹ دلار رونمایی شده است. نوکیا C300 نیز با قیمت ۱۳۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هم اکنون، این دو تلفن هوشمند جدید نوکیا در بازار ایالات متحده عرضه شده اند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر