ظاهر پنل شیشه ای آیفون های 2018 لو رفت!

رسانه کلیک - تصویری که امروز در رسانه های خبری منتشر شد، پنل شیشه ای آیفون های 2018 را در سه سایز 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی به نمایش می گذارد.

ظاهر پنل شیشه ای آیفون های 2018 لو رفت!

یکی از کاربران توییتر به نام Ben Geskin با نام کاربری VenyaGeskin1@ امروز در این شبکه اجتماعی تصویری را منتشر کرده و مدعی شده است که پنل شیشه ای آیفون های 2018 به این شکل خواهد بود. اگر با کمی دقت به این تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که حاشیه های اطراف نمایشگر آیفون 6.1 اینچی که احتمالا به پنل LCD مجهز خواهد بود، کمی بیشتر از دو مدل دیگر به نظر می رسد، اما اگر آن را با گوشی های اندرویدی مقایسه کنید، متوجه می شوید که اندازه حاشیه در مقایسه با رقبای اندرویدی بسیار کمتر است.

چندی پیش طبق گزارهاش منتشر شده، به اطلاع شما رساندیم که اپل قصد دارد تا از چیپ های 0.3t LED شرکت نیچیا برای آیفون 6.1 اینچی استفاده کند و به این ترتیب، شاهد کاهش ضخامت حاشیه های اطراف نمایشگر خواهیم بود ( حاشیه نمایشگر آیفون 6.1 اینچی با استفاده از چیپ بک لایت LED کاهش پیدا می کند ).

پنل شیشه ای آیفون های 2018

تصویر پنل شیشه ای آیفون های 2018 هنوز توسط منابع معتبر به تأیید نرسیده و لذا نمی توان به صورت قطع و یقین در مورد آن صحبت کرد. کنفرانس معرفی آیفون نسل بعد طبق روال هر سال و اگر مشکلی سر راه آن به وجود نیاید، در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار می شود. تا آن زمان باید منتظر مانده و ببینیم که آیا اهالی کوپرتینو سورپرایز جدیدی برای هواداران خود در سر دارند یا مانند سال های گذشته ریسک خلاقیت و نوآوری های مثال زدنی را به جان نخریده و تنها به معرفی یک محصول جدید که قابلیت های کوچکی به آن اضافه شده اکتفا می کنند.

نظر شما در مورد تصویر منتشر شده از پنل شیشه ای آیفون های 2018 چیست؟ آیا تصور می کنید که با توجه به شایعات، اپل دست به معرفی سه مدل مختلف می زند یا مانند چند سال اخیر، فقط به معرفی آیفون با دو سایز مختلف بسنده می کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر