4 تا از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ برای بازی

گوشی های میان ‌رده سامسونگ را می‌توان از پرفروش‌ترین دستگاه‌های این شرکت دانست. سامسونگ به تازگی برای رقابت با رقبای چینی خود در بخش گوشی های میان رده تلاش کرده تا امکانات و ویژگی‌های گوشی‌های خود را از قبل هم بالاتر ببرد و همین امر باعث شده تا گوشی‌های این شرکت به دلیل استفاده از تراشه خوب، بیش از قبل مناسب بازی باشند. در این مطلب 4 مورد از بهترین و جدیدترین گوشی های سامسونگ مناسب بازی و پردازش های سنگین را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید با مراجعه  به صفحه قیمت گوشی سامسونگ مناسب‌ترین و بهترین قیمت‌ها را برای خرید گوشی های سامسونگ مشاهده کنید.

4 تا از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ برای بازی

در این مطلب 4 مورد از بهترین و جدیدترین گوشی های سامسونگ مناسب بازی و پردازش های سنگین را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت گوشی سامسونگ مناسب‌ترین و بهترین قیمت‌ها را برای خرید گوشی های سامسونگ مشاهده کنید.

چهار گوشی سامسونگ بررسی شده در این مقاله:

  • گوشی سامسونگ Galaxy A73
  • گوشی سامسونگ Galaxy M52
  • گوشی سامسونگ Galaxy A53
  • گوشی سامسونگ Galaxy A33

۱. گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی A73

صفحه نمایش

۶.۷ اینچ، سوپر امولد پلاس

۱۲۰ هرتز

تراشه

کوالکام اسنپدراگون 778G 5G

رم

۶/۸ گیگابایت

حافظه

۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی سامسونگ A73 را می‌توان بهترین گوشی میان ‌رده سال ۲۰۲۲ سامسونگ دانست. A73 سامسونگ نسبت به مدل نسل گذشته یعنی گوشی A72، پیشرفت‌های قابل توجهی را به خود دیده است. این گوشی مجهز به قوی‌ترین تراشه میان‌رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 778 5G است و می‌تواند از پس اکثر بازی‌های سنگین و نیمه‌سنگین بربیاید.

این تراشه در گوشی سامسونگ A73 با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه داخلی همراه است. همچنین، اگر بازی‌های سنگین و زیادی روی گوشی خود می‌ریزید، می‌توانید با کارت حافظه که از درگاه مشترک سیم‌کارت استفاده می‌کند، حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهید.

به علاوه، این گوشی از جدیدترین سیستم‌عامل گوگل، یعنی اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 استفاده می‌کند. همچنین، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی آن می‌تواند هنگام بازی با مشکل باتری مواجه نشوید. همچنین می‌توانید برای انتخاب بهتر در این بازه قیمتی مقاله مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی A73 ‌ با گوشی شیائومی 11T پرو را مطالعه کنید.

۲. گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی M52 5G

صفحه نمایش

۶.۷ اینچ، سوپر امولد پلاس

۱۲۰ هرتز

تراشه

کوالکام اسنپدراگون 778G 5G

رم

۶/۸ گیگابایت

حافظه

۱۲۸ گیگابایت

باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی M52 5G یکی از محصولات سال گذشته سامسونگ است؛ اما از نظر قدرت پردازشی و تراشه با گلکسی A73 برابری می‌کند. این گوشی از تراشه اسنپدراگون778G با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه که از اسلات مشترک سیم کارت استفاده می‌کند، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز این گوشی تضمین می‌کند که هنگام بازی تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید و همه می‌دانیم که سامسونگ بهترین پنل‌های صفحه نمایش در بازار موبایل را می‌سازد. این گوشی نیز مانند گلکسی A73 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با شارژ سریع ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ A53 5G

صفحه نمایش

۶.۵ اینچ، سوپر امولد

۱۲۰ هرتز

تراشه

اگزینوس ۱۲۸۰

رم

۴/۶/۸ گیگابایت

حافظه

۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی A53 یکی گوشی‌های جدید سری گلکسی A سامسونگ است که با توجه به فروش خوب سال گذشته گوشی‌های گلکسی A52، آمده تا دوباره طرفداران سامسونگ را به خود جذب کند. مطمئنا هرکسی که گلکسی A53 را می‌خرد؛ ممکن است با بازی‌های سنگین را نیز اجرا کند.

این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی سامسونگ، هنگام بازی تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای محتوای بازی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ این گوشی با اینکه متعلق به کوالکام نیست؛ اما عملکرد مناسبی در بازی‌های سنگین و نیمه سنگین خواهد داشت. می‌توانید گلکسی A53 را با ۴ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید که می‌توانید این مقدار را با کارت حافظه نیز افزایش دهید.

باتری گلکسی A53 مانند دو گوشی بالا، از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند که متاسفانه آداپتور شارژ داخل جعبه نیست و باید شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G

مشخصات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی A33 5G

صفحه نمایش

۶.۴ اینچ، سوپر امولد

۹۰ هرتز

تراشه

اگزینوس ۱۲۸۰

رم

۴/۶/۸ گیگابایت

حافظه

۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

باتری

۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر گوشی‌های میان ‌رده سامسونگ که می‌توانید از آن برای بازی استفاده کنید و قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ای نیز دارد، گلکسی A33 5G است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A33 با اینکه از گلکسی A53 کمتر است؛ اما از تراشه‌ای مشابه این گوشی، یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ استفاده می‌کند.

تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ را می‌توان قوی‌ترین تراشه میان‌رده سامسونگ دانست که می‌تواند بازی‌های سنگین و نیمه سنگین را با تنظیمات معمولی به خوبی اجرا کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری سامسونگ A33 می‌توان به رم ۴ تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا اشاره کرد.

همچنین، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی 90 هرتز، مانند دیگر گوشی‌های این فهرست، می‌تواند تجربه خوبی از بازی را به شما ارائه دهد. گوشی A33 با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای که دارد، امکانات مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر گیمر هستید و بودجه نسبتا محدودی دارید، گلکسی A33 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

به نظر شما کدام برند در عرضه گوشی های میان رده موفق عمل کرده است؟

بهترین گوشی سامسونگ میان رده برای بازی کدام است؟

در این مطلب، چهار مدل از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مخصوص بازی را به شما معرفی کردیم که به ترتیب قیمت فهرست شده‌اند. می‌توانید بنا به بودجه و نیاز خود، هرکدام از مدل‌ها را خریداری کنید و تجربه بازی لذت‌بخشی را داشته باشید. همچنین، برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ میتوانید به لینک درج شده در ابتدای مقاله مراجعه کنید.

ارسال نظر