قاب آیفون 9 لو رفت؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی

رسانه کلیک - شایعات زیادی در رابطه با آیفون های 2018 منتشر شده است. به تازگی شاهد انتشار تصاویری از قاب آیفون 9 در فضای مجازی هستیم.

قاب آیفون 9 لو رفت؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی

انتظار می رود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی اپل از سه آیفون جدید رونمایی کند ( آیفون های 2018 تاییدیه EEC دریافت کردند ). یکی از این محصولات به پنل LCD مجهز می شود و دو مدل دیگر دارای پنل OLED هستند. به تازگی تصاویری از قاب آیفون 9 در اینترنت منتشر شده که طراحی این محصول اپل را به نمایش می گذارد.

دستگاه موجود در این تصاویر تفاوتی با شایعات و گزارش های گذشته ندارد. بر اساس تصاویر گوشی آیفون 9 مانند آیفون X دارای برش نمایشگر است. دو آیفون دیگر اپل برای سال 2018 نیز به بریدگی صفحه نمایش مجهز می شوند.

بر اساس شایعات آیفون 9 دارای نمایشگر با ابعاد 6.1 اینچ است و وظیفه تولید پنل LCD آن را شرکت JDI بر عهده دارد. گفته می شود این دستگاه دارای فناوری مشابه با +MLCD شرکت ال جی است که روشنایی نزدیک به 1000 نیت را برای صفحه نمایش آیفون 9 به همراه دارد.

در تصاویری که از قاب آیفون 9 منتشر شده، این دستگاه فاقد تاچ آی دی است. این موضوع به معنای آن است که اپل گوشی آیفون 9 را مانند دو نسخه دیگر به فیس آیدی مجهز می کند ( رندر آیفون 6.1 اینچی به برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی اشاره دارد ).

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی تکی و فلاش LED خودنمایی می کند. اپل قصد دارد این دستگاه را با قیمت پایین تری در مقایسه با دو نسخه دیگر روانه بازار کند، بنابراین عدم حضور دوربین اصلی دوگانه طبیعی به نظر می رسد.

آیفون 9 مانند آیفون ایکس به دکمه پاور در سمت راست خود مجهز می شود و در سمت چپ آن دکمه های تنظیم صدا و سایلنت گوشی قرار می گیرد. بر اساس رندرهای منتشر شده آیفون 8 در مقایسه با نسل گذشته خود ضخامت بیشتری دارد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی آیفون 9 منتشر نشده است. انتظار می رود قدرت این محصول را پردازنده A12 شرکت اپل تامین کند. گزارش ها به قیمت 650 دلاری این دستگاه اشاره کرده اند.

ارسال نظر