تصاویر نسل دوم گوشی آیفون SE در اینترنت خبرساز شد

رسانه کلیک - اخبار و شایعات دنیای تکنولوژی همواره ادامه دارد و این بار هم حرف و حدیث ها پیرامون نسل دوم گوشی آیفون SE بالا گرفته است. تصاویر جدید مربوط به طراحی نسل دوم گوشی آیفون SE به تازگی از سوی سازنده قاب های محافظ افشا شد.

تصاویر نسل دوم گوشی آیفون SE در اینترنت خبرساز شد

آیفون SE یکی از محصولات موفق شرکت اپل به حساب می آید و از طرف دیگر نیز آخرین پرچمدار این شرکت، یعنی آیفون X با اقبال عمومی خوبی مواجه شد؛ لذا اپل ظاهرا تصمیم دارد تا این دو محصول را با یکدیگر ترکیب کرده و به این ترتیب، علاقمندان به گوشی های کوچک را هیجان زده کند.

تصاویر جدیدی که از نسل دوم گوشی آیفون SE منتشر شده، مجددا به نمایشگر برش خورده و پشتیبانی از قابلیت فیس آیدی یا همان تشخیص چهره اشاره دارد؛ یک ویژگی منحصر به فرد و فوق العاده کاربردی که همزمان با معرفی آیفون ایکس به محصولات اپل راه پیدا کرد.

شایعات مختلفی در مورد طراحی نسل دوم گوشی آیفون SE در رسانه های خبری مطرح شده که برخی از آنها به همان سبک و سیاق قدیمی اشاره دارند و بعضی دیگر نیز معتقدند که این گجت به نمایشگر تمام صفحه و برش خورده مجهز خواهد بود.

نسل دوم گوشی آیفون SE

امروز شاهد انتشار تصویر کیس محافظ نسل دوم آیفون SE بودیم که توسط سازنده انگلیسی به نام Olixar افشا شده است. در این عکس ها شاهد یک آیفون 10 مینیاتوری هستیم که سایز دوربین پشت آن در مقایسه با نسل قبل آیفون SE کمی بزرگتر شده است. شرکت یاد شده هم اینک قاب های تولید شده را برای پیش فروش روی وب سایت خود قرار داده که در رنگ های آبی، بنفش، مشکی و بی رنگ در دسترس قرار گرفته است. هم چنین پیش بینی می شود که آیفون SE 2 به دلیل مجهز بودن به بدنه شیشه ای، به قابلیت شارژ وایرلس نیز مجهز باشد.

با وجود این که کیس های محافظ Olixar برای پیش فروش قرار گرفته اند، اما برخی اخبار حاکی از آن است که اپل هنوز سبک طراحی این محصول را تأیید نکرده است. به نظر می رسد که سه ماهه دوم سال جاری زمان مناسبی برای عرضه آن نباشد و احتمالا تاریخ فروش آن به سه ماهه سوم موکول می شود.

همان طور که اشاره شد، نسل اول آیفون SE فروش خوبی برای اپل رقم زد و اهالی کوپرتینو به دنبال آن هستند تا این روند موفقت آمیز را با عرضه نسل دوم گوشی آیفون SE ادامه دهد.

ارسال نظر