دوربین آیفون XS مکس کیفیت پایین تری نسبت به هواوی P20 پرو دارد

رسانه کلیک - دوربین آیفون XS مکس در مقایسه با گوشی هواوی پی 20 پرو در بررسی DXOMark امتیاز کمتری را کسب کرد. این دستگاه دارای دوربین اصلی دوگانه است.

دوربین آیفون XS مکس کیفیت پایین تری نسبت به هواوی P20 پرو دارد

وب‌سایت DXOMark به تازگی دوربین آیفون XS مکس را مورد بررسی قرار داده است. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی بهره می برد.

آیفون های اپل در سال های اخیر به دوربین های قدرتمندی مجهز شده اند و آیفون های 2018 نیز از این ویژگی برخوردارند. بر اساس اعلام DXOMark، دوربین آیفون XS مکس در مقایسه با جدیدترین پرچمدار هواوی کیفیت پایین تری دارد.

در حالی که هواوی P20 پرو توسط این وب‌سایت امتیاز 109 را کسب کرده، آیفون XS مکس امتیاز 105 را به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید، هواوی P20 پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد.

از آنجا که آیفون XS و آیفون ایکس اس مکس به دوربین های یکسانی مجهز شده اند، امتیاز آن ها یکسان است. این گوشی هوشمند در بخش عکس برداری موفق به کسب امتیاز 110 شده و در بخش فیلم برداری امتیاز 96 را از آن خود کرده است.

آیفون XS مکس با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد؛ با این حال به بهترین دوربین در صنعت گوشی های هوشمند مجهز نشده است. جالب است بدانید دوربین آیفون XS مکس از لحاظ زوم و ثبت تصاویر پرتره امتیاز مناسبی را کسب نکرده است.

آیفون 10 اس مکس به نمایشگر 6.5 اینچی OLED با نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. این صفحه نمایش از HDR 10 پشتیبانی می کند. تامین قدرت این دستگاه بر عهده پردازنده اپل A12 است که قدرت بسیار بالایی دارد.

دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه 5.0، فیس آیدی و باتری 3174 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات این دستگاه را تشکیل می دهند. از این گذشته، آیفون XS Max با قیمت پایه 999 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر