گوشی های جدید ایسوس 17 اکتبر در هند رونمایی می شود

رسانه کلیک - ایسوس در تاریخ 25 مهر مراسمی را در کشور هند برگزار می کند. انتظار می رود در این مراسم، گوشی های جدید ایسوس معرفی شود.

گوشی های جدید ایسوس 17 اکتبر در هند رونمایی می شود

ایسوس در بازار هند گوشی های ذنفون 5Z و ذنفون مکس پرو M1 را به فروش می رساند. این شرکت تایوانی به لطف فروش خوب این محصولات توانسته در بازار این کشور به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در تاریخ 17 اکتبر این شرکت مراسمی را در کشور هند برگزار می کند.

در این مراسم گوشی های جدید ایسوس در معرض دید عموم قرار می گیرند. بر اساس دعوتنامه ای که این شرکت برای رسانه ها ارسال کرده، در این مراسم دو گوشی هوشمند جدید معرفی می شود.

بر اساس این دعوتنامه، ایسوس ابتدا این دستگاه ها را در کشور هند عرضه می کند؛ با این حال در ماه های آینده دیگر کاربران در سراسر جهان قادر به خرید این دو تلفن هوشمند خواهند بود.

در گذشته نه چندان دور گوشی ذنفون مکس پرو ام 2 در کشور روسیه موفق به کسب تاییدیه EEC شد ( ایسوس ذنفون مکس پرو M2 در روسیه تاییدیه گرفت ). در حالی که این کمپانی در رابطه با دستگاه های حاضر در این مراسم اطلاعاتی را منتشر نکرده است، انتظار می رود با ذنفون Max Pro M2 ملاقات کنیم. بر اساس EEC، این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می برد.

گوشی های جدید ایسوس مانند ذنفون 5Z و ذنفون مکس پرو M1 در کشور هند به صورت انحصاری توسط Flipkart به فروش می رسد. ایسوس محصولات خود را در بازار هند با قیمت پایینی به فروش می رساند که این استراتژی توانسته موقعیت آن را در بازار این کشور بهبود دهد.

برای آشنایی با گوشی های جدید ایسوس باید تا تاریخ 17 اکتبر منتظر بمانیم. از طرف دیگر، احتمال انتشار اطلاعات بیشتر از این محصولات در روزهای آینده وجود دارد.

ارسال نظر