عرضه گوشی ایسوس ROG Phone در تاریخ 18 اکتبر

رسانه کلیک - شرکت ایسوس مراسمی را در تاریخ 18 اکتبر در نیویورک برگزار می کند. انتظار می رود در این تاریخ گوشی ایسوس ROG Phone به بازار عرضه شود.

عرضه گوشی ایسوس ROG Phone در تاریخ 18 اکتبر

شرکت ایسوس چند ماه پیش از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. این کمپانی تایوانی به تازگی دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرده که بر اساس آن، گوشی ایسوس ROG Phone در تاریخ 18 اکتبر در ایالات متحده آمریکا معرفی می شود.

گوشی ایسوس ROG Phone به نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که دارای رفش ریت 90 هرتز است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. فرکانس هسته های این چیپست روی 2.9 گیگاهرتز تنظیم شده است.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت حافظه رم بوده و در دو نسخه مجهز به 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه از فناوری Optiflex بهره می برد که باعث افزایش سرعت آن می شود.

در بخش پشتی گوشی ایسوس راگ فون شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی هستیم. سنسور 12 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.7 بوده و سنسور 8 مگاپیکسلی آن دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است.

ایسوس برای اولین گوشی گیمینگ خود یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه از فناوری شارژ سریع HyperCharge پشتیبانی می کند.

کاربران توسط فناوری شارژ سریع این دستگاه می توانند باتری آن را در مدت زمان 30 دقیقه، تا 60 درصد شارژ کنند. شرکت ایسوس در تاریخ 18 اکتبر قیمت این گوشی هوشمند را اعلام می کند.

گوشی گیمینگ ایسوس دارای یک رقیب سرسخت، ریزر فون در بازار است. شرکت ریزر قصد دارد در آینده نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود را معرفی کند.

ارسال نظر