قیمت گوشی ایسوس ROG Phone به صورت رسمی اعلام شد

رسانه کلیک - قیمت گوشی ایسوس ROG Phone از سوی سازنده آن مشخص شد. گوشی گیمینگ ایسوس با قیمت پایه 899 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت گوشی ایسوس ROG Phone به صورت رسمی اعلام شد

ایسوس در ماه ژوئن در نمایشگاه Computex از گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرد. از زمان معرفی این دستگاه تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با قیمت آن در اینترنت منتشر شده بود. امروز قیمت گوشی ایسوس ROG Phone به صورت رسمی اعلام شد.

این گوشی هوشمند در نسخه پایه خود مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 899 دلار به فروش می رسد. خریداران می توانند با پرداخت 1099 دلار، نمونه مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی گوشی ایسوس راگ فون را سفارش دهند.

ایسوس برای این محصول خود تجهیزات جانبی زیادی در نظر گرفته است. قاب این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 59.99 دلار دارد. از سایر تجهیزات این دستگاه می توان به ROG Mobile Desktop Dock با قیمت 229.99 دلار، ROG TwinView Dock با قیمت 399.99 دلار و ROG Gamevice Controller با قیمت 89.99 دلار اشاره کرد.

کاربران در ایالات متحده آمریکا می توانند از تاریخ 18 اکتبر گوشی مخصوص بازی ایسوس را پیش خرید کنند. ایسوس در رابطه با زمان عرضه این گوشی هوشمند، اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

گوشی ایسوس ROG Phone

گوشی ایسوس ROG Phone از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. ایسوس برای تامین قدرت این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده است. این دستگاه از 8 گیگابایت رم بهره می برد.

در بخش جلویی این دستگاه شاهد خودنمایی یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 هستیم. در این دستگاه از رابط کاربری مخصوصی استفاده شده است.

کاربران برای ثبت تصاویر خود باید از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. ایسوس برای تامین انرژی این محصول یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

ارسال نظر