گوشی ROG Phone ایسوس ماه آینده میلادی عرضه می شود

رسانه کلیک - شرکت ایسوس در گذشته از گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. به نظر می رسد گوشی ROG Phone ایسوس در ماه آینده میلادی در اختیار خریداران قرار گیرد.

گوشی ROG Phone ایسوس ماه آینده میلادی عرضه می شود

در ماه ژوئن سال جاری میلادی شرکت ایسوس از اولین گوشی گیمینگ خود، ROG Phone رونمایی کرد. 4 ماه پس از معرفی این دستگاه هنوز کاربران قادر به خرید آن نیستند.

گوشی ROG Phone ایسوس در یک فروشگاه اینترنتی چینی قرار گرفته است که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این وب‌سایت، این دستگاه از اواخر ماه اکتبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

وب‌سایت GearBest ادعا می کند این دستگاه در فاصله زمانی 22 تا 24 اکتبر به فروش می رسد. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128/512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. این نمونه ها به ترتیب قیمتی برابر با 1320 و 1620 دلار دارند.

گوشی ROG Phone ایسوس به صفحه نمایش 6 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده که دارای رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز تامین می کند.

این گوشی هوشمند از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای شرکت سونی بهره می برد. سنسور اصلی گوشی ROG Phone ایسوس دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 بوده و سنسور دوم آن 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. ایسوس برای دوربین سلفی این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. 60 درصد ظرفیت این باتری با استفاده از فناوری Quick Charge 4.0 در مدت زمان 30 دقیقه شارژ می شود.

مدیر عامل ایسوس در زمان معرفی این گوشی هوشمند خبر از عرضه آن در سه ماهه سوم سال 2018 در کشور هند داده بود. این دستگاه در ایالات متحده آمریکا نیز عرضه می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند در این کشور در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر