رندر رسمی ایسوس ذنفون 5 لایت همراه با چهار دوربین فاش شد

رسانه کلیک - گزارش های پیشین به رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند ایسوس در نمایشگاه MWC 2018 اشاره داشتند. به تازگی رندر رسمی ایسوس ذنفون 5 لایت منتشر شده است که به استفاده از چهار دوربین و نسبت تصویر 18:9 این دستگاه اشاره دارد. 

رندر رسمی ایسوس ذنفون 5 لایت همراه با چهار دوربین فاش شد

در هفته های گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات سری ذنفون 5 شرکت ایسوس منتشر شدند که البته تمامی آن ها شایعه بودند ( مشخصات و تصویر ایسوس ذنفون 5 لو رفت ). برخلاف گزارشات قبلی به تازگی رندر رسمی دستگاهی از سری ذنفون 5 منتشر شده که توسط آن می توان به ظاهر محصولات آینده این شرکت تایوانی پی برد. علاوه بر این تصویر، برخی از مشخصات اصلی آن نیز فاش شده است.

اطلاعات جدید توسط ایوان بلس منتشر شده و تصویر نیز رندر رسمی ایسوس ذنفون 5 لایت است. در سال گذشته این شرکت از گوشی ذنفون 4 سلفی لایت رونمایی کرد بنابراین انتظار داشتیم که دستگاه جانشین آن نام مشابه ای داشته باشد که ظاهرا اینطور نیست.

در حالی که گوشی هوشمند موجود در این تصویر دارای رنگ سفید است، ولی انتظار داریم این دستگاه در رنگ های دیگری نیز معرفی و روانه بازار شود. بر اساس این تصویر ایسوس ذنفون 5 لایت دارای نمایشگر با حاشیه های کم خواهد بود و در آن خبری از دکمه هوم در زیر صفحه نمایش نیست.

ایسوس ذنفون 5 لایت

در بالای نمایشگر دو دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه، سنسور مجاورت و فلاش LED قابل مشاهده است. در بخش پشتی سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه قرار گرفته اند. نحوه چیدمان دوربین اصلی این دستگاه شبیه به آنر 6X است. در سمت چپ سنسورهای دوربین از فلاش LED استفاده شده است.

بخش زیرین دستگاه میزبان حفره های اسپیکر و پورت USB است. بر اساس اعلام ایوان بلس نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. انتظار می رود اندازه نمایشگر در بازه 5.7 تا 5.9 اینچ قرار داشته باشد. دوربین دوگانه سلفی دارای رزولوشن 20 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی نیز از سنسورهای 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده برای ذنفون 5 لایت، با دستگاه تقریبا قدرتمندی روبه‌رو هستیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات سری ذنفون 5 شرکت ایسوس تا نمایشگاه MWC 2018 منتظر بمانیم ( احتمال معرفی ایسوس ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018 ).

ارسال نظر