ایسوس ذنفون 5Z در آمریکا به قیمت 2000 دلار فروش می رود!

رسانه کلیک - در سال های اخیر قیمت گوشی های پرچمدار با افزایش روبه‌رو بوده است. در همین راستا، قیمت عجیب 2 هزار دلار برای تلفن هوشمند ایسوس ذنفون 5Z در کشور آمریکا در نظر گرفته شده است.

ایسوس ذنفون 5Z در آمریکا به قیمت 2000 دلار فروش می رود!

در کنگره جهانی موبایل 2018 شرکت ایسوس از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. ایسوس ذنفون 5Z پیشرفته‌ ترین پرچمدار این کمپانی تایوانی تا به امروز محسوب می شود. به علت ویژگی های جذاب این محصول قیمت پایینی ندارد.

به تازگی قیمت ایسوس ذنفون 5Z در وب‌سایت این شرکت در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. ایسوس قصد دارد این گوشی هوشمند را با قیمت عجیبی در این کشور به فروش برساند.

ایسوس قیمت این گوشی هوشمند را در وب‌سایت رسمی خود 1999 دلار اعلام کرده است! این قیمت نه تنها برای یک گوشی هوشمند ایسوس بلکه برای هر اسمارت فون دیگری بسیار بالاست. به احتمال زیاد این قیمت دچار مشکل باشد و به اشتباه درون وب‌سایت ایسوس قرار گرفته است.

قیمت واقعی ایسوس ذنفون 5Z در محدوده 500 دلار قرار دارد. این گوشی هوشمند به صورت آنلاک به فروش می رسد. در حال حاضر زمان عرضه این گوشی هوشمند مشخص نشده است. پرچمدار جدید ایسوس در کشورهای اروپایی دارای قیمت پایه 500 یورو است.

ایسوس ZenFone 5Z از نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 2246 × 1080 پیکسل بهره می برد و قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه خودنمایی می کند که دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی است.

تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است. این پرچمدار در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

علاوه بر این دستگاه ایسوس یک گوشی هوشمند جدید دیگر را نیز در ایالات متحده آمریکا عرضه کرده است. ذنفون 5Q یک دستگاه میان رده محسوب می شود که با قیمت 299 دلار و به صورت آنلاک در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر