ایسوس ذنفون L1 لایت مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در هند معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت ایسوس از یک محصول جدید پرده برداشت. گوشی ایسوس ذنفون L1 لایت به صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است.

ایسوس ذنفون L1 لایت مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در هند معرفی شد

کمپانی تایوانی ایسوس ساعاتی پیش از دو اسمارت فون جدید با نام های ذنفون مکس M1 و ذنفون L1 لایت رونمایی کرد. این محصولات با هدف رقابت با دو گوشی شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A معرفی شده اند که در حال حاضر پرفروش ترین گوشی های اقتصادی در کشور هند محسوب می شوند.

در حالی که این دو دستگاه از طراحی و سخت افزار مشابه استفاده می کنند، ذنفون L1 لایت را می توان یک محصول پایین رده تر از ذنفون مکث M1 دانست که با قیمت پایین تری عرضه می شود.

نمایشگر مورد استفاده در گوشی ایسوس ذنفون L1 لایت 5.5 اینچی بوده که رزولوشن آن به 720 × 1440 پیکسل می رسد. نسبت تصویر در این نمایشگر برابر با 18:9 است؛ با این حال در اطراف صفحه نمایش آن حاشیه های زیادی به چشم می خورد.

درون ایسوس ذنفون L1 لایت چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 430 قرار گرفته است که با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. با توجه به حضور درگاه کارت حافظه خارجی در این دستگاه، کاربر می تواند میزان حافظه را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.

در بخش پشتی این تلفن همراه تنها یک سنسور به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است. این سنسور 13 مگاپیکسلی بوده که دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 است. از قابلیت های این دوربین می توان به حالت زیبایی اشاره کرد. این گوشی هوشمند فاقد اسکنر اثر انگشت است؛ با این حال سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می کند.

انرژی این اسمارت فون را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این اسمارت فون از دو سیم کارت به صورت هم زمان پشتیبانی کرده و سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 به صورت پیش فرض در آن حضور دارد. گوشی ذنفون L1 لایت در رنگ های مشکی و طلایی روانه بازار می شود.

ارسال نظر