فناوری GPU Turbo وارد کدام محصولات هواوی می شود؟

رسانه کلیک - هواوی به تازگی لیست دستگاه هایی را که طی بروزرسانی جدید، فناوری GPU Turbo را دریافت می کنند، در فضای مجازی منتشر کرد.

فناوری GPU Turbo وارد کدام محصولات هواوی می شود؟

هواوی امروز در نمایشگاه CES آسیا کنفرانس خود را برگزار کرد. این کمپانی چینی به تازگی از فناوری GPU Turbo رونمایی کرده است ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ). در همین راستا هواوی امروز فهرست دستگاه های دریافت کننده این ویژگی را در اختیار رسانه ها قرار داد.

محصولات سری هواوی میت 10 اولین گوشی های هوشمند این کمپانی محسوب می شوند که بروزرسانی فناوری GPU Turbo را دریافت می کنند.

تکنولوژی GPU Turbo باعث افزایش 60 درصدی قدرت پردازنده گرافیکی می شود و همچنین مصرف انرژی را 30 درصد کاهش می دهد. این فناوری هفته گذشته معرفی شد و گوشی آنر پلی با این تکنولوژی روانه بازار می شود ( گوشی های آنر 9i و آنر پلی مجهز به تکنولوژی GPU Turbo رونمایی شدند ).

از آن‌جایی‌که اکثر محصولات تولیدی هواوی از چیپست های این شرکت بهره می برند، هواوی می تواند ویژگی GPU Turbo را توسط بروزرسانی نرم افزاری در اختیار آن ها قرار دهد. در اواخر ماه جاری میلادی محصولات سری میت 10 این بروزرسانی را دریافت می کنند.

هواوی علاوه بر انتشار لیست دستگاه های دریافت کننده این قابلیت، زمان آن را نیز مشخص کرده است. در ادامه این محصولات را مشاهده می کنید:

  • میت 10 و آنر V10: ماه ژوئن
  • گوشی های سری P20، میت RS پورشه دیزاین، نوا 2S، آنر 10 و مدیاپد M5: ماه جولای
  • نوا 3e، اینجوی 8 پلاس، اینجوی 7 اس، Miamang 6، آنر 9 لایت و آنر پلی 7X: ماه آگوست
  • گوشی های سری P10، آنر 9 و آنر V9: ماه اکتبر
  • دیگر محصولات هواوی: ماه نوامبر

هواوی در نظر دارد اواسط ماه جولای بروزرسانی دیگری را برای هواوی میت 10 عرضه کند. این آپدیت به همراه رابط کاربری EMUI 8.1 قابلیت ضبط ویدیو صحنه آهسته به صورت 960 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ارسال نظر