گوشی هوشمند Doogee V به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می‌شود

رسانه کلیک - در سال 2017 شرکت های مختلفی گوشی های هوشمند خود را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی و روانه بازار کردند. امسال از گوشی هوشمند Doogee V با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر رونمایی می شود.

گوشی هوشمند Doogee V به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می‌شود

سال گذشته شاهد معرفی دستگاه های مجهز به نمایشگر بدون حاشیه بودیم. انتظار می رود که امسال نیز این روند ادامه پیدا کند. امسال به احتمال زیاد شاهد ورود تکنولوژی اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اسمارت فون ها خواهیم بود. گوشی هوشمند Doogee V باید اولین دستگاه مجهز به این فناوری باشد.

اطلاعات این محصول اولین بار توسط بنجامین گسکین در توییتر افشا شد. این توییت شامل تصویر، برخی از مشخصات فنی، بازه زمانی معرفی این محصول و قیمتش بود. ایوان بلس، افشاگر معروف نیز امروز رندری از گوشی هوشمند Doogee V منتشر کرد. در حالی که میان دو تصویر منتشر شده تفاوت هایی وجود دارد ولی نمای جلویی آن ها تقریبا یکسان است.

اولین موضوعی که در زمان مشاهده این رندرها به ذهن خطور می کند، وجود برش در بالای نمایشگر 6.2 اینچی این دستگاه بوده که آن را شبیه به آیفون X می کند. این برش محلی برای قرارگیری دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و یک سنسور است. در رندر منتشر شده توسط گسکین، در بخش جلویی دو دوربین به چشم می خورد.

گوشی هوشمند Doogee V

در بخش پشتی این دو رندر تفاوت ها نمایان می شود. در حالی که هر دو تصویر به استفاده Doogee V از دوربین دوگانه اشاره دارند، ولی طراحی آن ها متفاوت است. بر اساس گفته گسکین، دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند از رزولوشن 21 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای آن نیز 16 مگاپیکسلی است.

در تصویری که توسط بلس انتشار یافته، به وضوح می توان شباهت این دستگاه با گلکسی S9 پلاس را مشاهده کرد، البته هنوز این گوشی هوشمند معرفی نشده است. شاید بتوان از محل قرارگیری سنسور اثر انگشت به عنوان تفاوت عمده میان گوشی هوشمند Doogee V و گلکسی S9 پلاس یاد کرد. در حالی که پرچمدار آینده سامسونگ از این اسکنر در زیر سنسور دوربین اصلی استفاده می کند، محصول Doogee به این اسکنر در زیر نمایشگر مجهز شده است.

در بخش زیرین گوشی هوشمند Doogee V شاهد حضور پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری صدا و اسپیکر هستیم. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دستگاه و درگاه سیم کارت در بالای دستگاه قرار دارد.

بنا بر گفته گسکین، این گوشی هوشمند به پردانده هلیو P40، رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. انتظار می رود که این دستگاه در بازه زمانی آوریل تا مه و با قیمت 300 تا 350 دلار عرضه شود.

ارسال نظر