الفون فایتر؛ اولین گوشی جان سخت با نمایشگر 2K

رسانه کلیک - در بازار محصولات زیادی وجود دارد که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند، ولی در برابر ضربه مقاومت مناسبی از خود نشان نمی دهند. برخی شرکت ها برای این موضوع راه حلی را پیدا کرده اند و گوشی های مقاومی را روانه بازار کرده اند. گوشی الفون فایتر (Elephone Fighter) یکی از این محصولات است که به نمایشگر با رزولوشن 2K مجهز خواهد شد.

الفون فایتر؛ اولین گوشی جان سخت با نمایشگر 2K

شرکت الفون در سه ماهه اول 2018 از دو گوشی هوشمند جدید الفون U و الفون U Pro رونمایی کرد. این شرکت در نظر دارد وارد بازار گوشی های جان سخت (گوشی های با مقاومت بالا در برابر ضربه) شود. با وجود رقبای بی‌شمار در بازار این شرکت باید محصول مناسبی را معرفی و روانه بازار کند.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، محصول آینده این شرکت با نام الفون فایتر به استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مجهز شده و از نمایشگر با رزولوشن 2K بهره می برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول منتشر نشده است.

تصویری از این محصول در فضای مجازی انتشار یافته که می تواند ما را تا حدودی با طراحی الفون فایتر آشنا کند. در این تصویر شاهد حضور چندین پیچ بر روی پنل پشتی الفون Fighter هستیم که مشابه اکثر محصولات جان سخت موجود در بازار است.

بنابر اخبار دیگری که منتشر شده است این شرکت فروش مناسبی را در بازار تجربه می کند. با توجه به این افزایش فروش، Elephone در نظر دارد که محصولات بیشتری را تولید و در اختیار خریداران قرار دهد. در راستای این هدف الفون خواهان بازگشایی کارخانه جدیدی است تا قادر به تولید محصولات بیشتری باشد.

این شرکت سال 2018 را با دو محصول باکیفیت شروع کرده است و انتظار می رود که در ادامه سال نیز از محصولات مشابه ای با قیمت مناسب رونمایی کند.

ارسال نظر