گوشی بلک بری KEY2 LE موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

رسانه کلیک - در گذشته شایعات به توسعه نسخه لایت بلک بری کی 2 اشاره داشتند. در همین راستا به تازگی گوشی بلک بری KEY2 LE تاییدیه FCC را دریافت کرد.

گوشی بلک بری KEY2 LE موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

در گذشته نه چندان دور شرکت بلک بری به صورت رسمی از گوشی هوشمند KEY2 رونمایی کرد ( نگاهی به بلک بری KEY2؛ یک گوشی هوشمند امن و متفاوت ). این دستگاه با قیمت 650 دلار به بازار عرضه شد که برای چنین محصولی قیمت بالایی محسوب می شود.

به نظر می رسد بلک بری برای رفع این مشکل برنامه ریزی کرده است. این شرکت قصد دارد نسخه ارزان تری از این گوشی هوشمند را به بازار عرضه کند تا کاربران بیشتری قادر به خرید محصولات بلک بری باشند ( گوشی بلک بری KEY2 لایت در آینده نزدیک معرفی می شود ).

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به وسیله FCC منتشر شده، گوشی بلک بری KEY2 LE مراحل توسعه خود را طی می کند. این دستگاه نسخه ای از بلک بری کی 2 محسوب می شود. انتظار می رود این دستگاه در مقایسه با نسخه اصلی از مشخصات فنی ضغیف تر و قیمت پایین تری بهره ببرد.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با عبارت LE اظهار نظر قطعی کرد. این احتمال وجود دارد که LE به معنای «Lite Edition» و یا «Limited Edition» باشد. در صورتی که بلک بری قصد توسعه نسخه محدود این گوشی هوشمند را داشته باشد، قیمت آن در مقایسه با نسخه استاندارد بالاتر خواهد بود.

با توجه به قیمت بالای بلک بری کی 2 به احتمال زیاد گوشی بلک بری KEY2 LE با قیمت پایین تری در اختیار خریداران قرار بگیرد. قیمت پایین به معنای آن است که بلک بری مشخصات فنی ضعیف تری را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه استاندارد به حافطه رم کمتر، پردازنده ضعیف تر و حافظه داخلی کمتر مجهز شود. در حال حاضر شرکت TCL در رابطه با این دستگاه اظهار نظری نکرده است.

ارسال نظر