دوربین ال جی G7 ThinQ به دو سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می شود

رسانه کلیک - به تازگی اطلاعات جدیدی از دوربین ال جی G7 ThinQ منتشر شده است. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن 16 مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

دوربین ال جی G7 ThinQ به دو سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز می شود

تا به امروز شاهد انتشار چندین رندر از پرچمدار آینده ال جی بوده ایم که این دستگاه را مجهز به برش نمایشگر نشان می داد. علاوه بر رندرها برخی از مشخصات فنی ال جی G7 ThinQ نیز منتشر شده بود ( گوشی ال جی G7 ThinQ را در رنگ های رسمی مشاهده کنید ).

بر اساس جدیدترین اطلاعات دوربین ال جی G7 ThinQ از سنسورهای 16 مگاپیکسلی بهره می برد. یکی از این سنسورها به صورت معمولی بوده و از دریچه دیافراگم f/1.6 بهره می برد. سنسور دوم دارای زاویه دید عریض 107 درجه است ( مشخصات ال جی G7 لو رفت؛ نمایشگر RGBW و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی ).

بر اساس اطلاعات منتشر شده ال جی برای این گوشی هوشمند خود از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. استفاده از هوش مصنوعی در بخش دوربین باعث می شود که کیفیت تصاویر ثبت شده افزایش پیدا کند و همچنین دوربین دوگانه این دستگاه قادر به شناسایی صحنه و ایجاد تغییرات به صورت خودکار باشد.

ال جی برای این گوشی هوشمند خود یک قابلیت جدید با نام « SuperPixel » در نظر گرفته است. توسط این ویژگی چندین پیکسل با هم ترکیب می شوند و کیفیت تصویر نهایی در شرایط نوری ضعیف را افزایش می دهد ( تصاویر واقعی گوشی ال جی G7 ThinQ در اینترنت پخش شد ).

هوش مصنوعی علاوه بر دوربین ال جی G7 ThinQ در سایر بخش های این دستگاه نیز قابل استفاده خواهد بود. برای مثال کاربردهای گوگل اسیستنت در این دستگاه افزایش خواهد یافت و کاربر به قابلیت های بیشتری دسترسی پیدا می کند.

شاید مهم ترین تغییری که در پرچمدار جدید این برند کره ای ایجاد می شود، برش نمایشگر باشد. بر اساس رندرها و شایعاتی که از این محصول منتشر شده است، در ال جی G7 از بریدگی صفحه نمایش همانند آیفون X استفاده می شود ( رندرهای گوشی هوشمند ال جی G7 منتشر شد؛ کپی برابر اصل آیفون ایکس ). با این وجود گزارش جدید به امکان حذف آن به صورت نرم افزاری اشاره می کند.

ال جی به صورت رسمی اعلام کرده است که از پرچمدار آینده خود در تاریخ 2 مه در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر