گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ سال آینده معرفی می شود

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به معرفی گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ در سال آینده میلادی اشاره می کند. انتظار می رود مشخصات این دستگاه ماه آینده منتشر شود.

گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ سال آینده معرفی می شود

ماه گذشته مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh در مصاحبه با CNBC به این نکته اشاره کرد که احتمال رونمایی از گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ در ماه نوامبر سال جاری میلادی وجود دارد.

پس از این مصاحبه، سامسونگ اعلام کرد در ماه نوامبر اطلاعاتی را در رابطه با گوشی انعطاف پذیر خود در اختیار رسانه ها قرار می دهد. این شرکت در تاریخ 7 نوامبر در کنفرانس توسعه دهندگان خود برخی از مشخصات این دستگاه را منتشر می کند.

بر اساس جدیدترین شایعات، محصول آینده سامسونگ در حالت گوشی هوشمند دارای نمایشگر 4.6 اینچی بوده و در حالت تبلت صفحه نمایش آن 7.3 اینچی است. در ماه گذشته گزارش ها به این موضوع اشاره کرده بودند که نمایشگر این دستگاه فاقد شیشه محافظ گوریلا گلس است.

سامسونگ برای محافظت از نمایشگر گوشی هوشمند آینده خود از یک لایه پلی آمید شفاف استفاده می کند. این لایه در مقایسه با گوریلا گلس انعطاف پذیری بیشتری دارد و به همین دلیل یک پوشش محافظ مناسب برای نمایشگر گلکسی F است.

بر اساس گزارشی جدید، گوشی انعطاف پذیر گلکسی F سامسونگ سال آینده میلادی معرفی می شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از این محصول رونمایی کند.

سامسونگ در سال آینده میلادی علاوه بر گلکسی F، از گوشی های گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس نیز رونمایی می کند. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

انتظار می رود سامسونگ در نمایشگاه MWC 2019 از پرچمداران جدید خود رونمایی کند. گلکسی S10 و اس 10 پلاس به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند.

ارسال نظر