چیدمان افقی دوربین گلکسی نوت 9 باعث افزایش عمر باتری گوشی شده است!

رسانه کلیک - در پی نارضایتی کاربران، زبان طراحی دوربین گلکسی S9 به حالت عمودی درآمد، اما به نظر می رسد که دوربین گلکسی نوت 9 مجددا به حالت افقی باز گردد.

چیدمان افقی دوربین گلکسی نوت 9 باعث افزایش عمر باتری گوشی شده است!

سامسونگ سال گذشته در گوشی های گلکسی S8 و نوت 8 به دلیل طراحی افقی دوربین و قرارگیری سنسور اثر انگشت در کنار آن، با انتقادات زیادی روبرو شد ( سامسونگ از Galaxy Note 8 رونمایی کرد! ) و عدم دسترسی آسان به اسکنر، طراحان این شرکت را بر آن داشت تا در گلکسی اس 9، تغییراتی را به وجود آورده و محل سنسور اثر انگشت را به زیر دوربین انتقال دهند، اما این شرایط مدت زیادی دوام نمی آورد؛ چرا که بر اساس اخبار جدید، دوربین گلکسی نوت 9 مجددا به حالت افقی در می آید( جایگاه نهایی سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 مشخص شد ).

سامسونگ در طراحی نوت 8 تصمیم گرفت تا از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی استفاده کند ( بررسی Galaxy Note 8 ). این موضوع چندان که باید و شاید به مذاق کاربران خوش نیامد؛ لذا سامسونگ تصمیم گرفت تا در نسل بعد این فبلت، این مشکل را حل کرده و بر اساس پیش بینی ها، قرار است از باتری بزرگ تر که ظرفیت آن بین 3850 تا 4000 میلی آمپر ساعت تخمین زده شده، استفاده کند. برای انجام چنین تغییری، طراحان کره ای باید فضای لازم برای قرارگیری باتری با این ظرفیت را میان قطعات سخت افزاری ایجاد کنند. به نظر می رسد که دلیل تغییر زبان طراحی دوربین گلکسی نوت 9 به حالت افقی، افزایش ظرفیت باتری باشد.

سامسونگ در گوشی گلکسی S9 پلاس با توجه به طراحی عمودی دوربین، توانست ظرفیت باطری را به 3500 میلی آمپر ساعت برساند، اما با توجه به ظرفیتی که کره ای ها برای Galaxy Note 9 در نظر گرفته اند، به نظر می رسد که حالت عمودی دوربین اجازه چنین کاری را به آنها ندهد. به همین دلیل آنها مجبور هستند تا زبان طراحی دوربین گلکسی نوت 9 را به حالت افقی برگردانند.

دوربین گلکسی نوت 9

ظاهرا سامسونگ در پی آزمون و خطاهای بسیار، موفق به کسب تجربه زیادی شده است، مخصوصا با توجه به اتفاقاتی که در مورد نوت 7 رخ داد و اعتبار این کمپانی را خدشه دار کرد، لذا آنها باید با دقت بیشتری به دنبال افزایش ظرفیت باتری محصول بعدی خود باشند.

ارسال نظر