صفحه پشتیبانی گلکسی نوت 9 شروع به کار کرد

رسانه کلیک - صفحه پشتیبانی گلکسی نوت 9 بر اساس دستگاهی با شماره ساخت N960F/DS که مدل جهانی آن به حساب می آید، در برخی کشورها راه اندازی شد.

صفحه پشتیبانی گلکسی نوت 9 شروع به کار کرد

کم کم به مراسم رونمایی از فبلت گلکسی نوت 9 نزدیک می شویم و اخبار و شایعات پیرامون آن رفته رفته زیاد می شود. همان طور که می دانید، این محصول نهم آگوست در شهر نیویورک به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی می شود. تا پیش از اعلام تاریخ رونمایی، بر اساس گواهی FCC صادر شده برای Note 9 سامسونگ و اخباری که پیرامون قلم S Pen آن در رسانه ها مطرح می شد، می توانستیم حدس بزنیم که زمان معرفی آن بسیار نزدیک است ( تلفن هوشمند گلکسی نوت 9 موفق به کسب گواهی FCC شد ).

تنها چند روز بعد از اعلام تاریخ رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی گلکسی نوت 9 که بر اساس دستگاهی با شماره ساخت N960F/DS تنظیم و طراحی شده، در برخی کشورها آغاز به کار کرده است. بد نیست بدانید شماره ساخت یاد شده مربوط به Note 9 با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت است که به اصطلاح از آن با نام مدل جهانی یاد می شود.

بد نیست بدانید که این بار صفحه پشتیبانی گلکسی نوت 9 به اشتباه منتشر نشده است، چرا که این وب سایت همچنان به کار خود ادامه داده و در کشورهایی مانند لهستان، دانمارک، فرانسه و نروژ شروع به کار کرده است. از آنجا که در صفحات یاد شده هیچ یک از مشخصات دستگاه عنوان نشده است، لذا اطلاعاتی در مورد آن در این لحظه در دسترس نیست.

بر اساس شایعات پیشین، Note 9 در مقایسه با نوت 8 از لحاظ طراحی تفاوتی نخواهد داشت ( طراحی گلکسی نوت 9 نسبت به مدل قبلی تغییر زیادی نمی کند ). در پشت دستگاه شاهد دوربین دوگانه با چیدمان افقی خواهیم بود که سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پایین آن و با فاصله ای کم قرار گرفته است ( رندرهای گلکسی نوت ۹ به همراه قاب دستگاه منتشر شد؛ تغییر محل سنسور اثر انگشت ). از طرف دیگر پیش بینی می شود قلم S Pen به صورت کامل بازطراحی و از قابلیت اتصال با بلوتوث بهره مند شود ( قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود ).

مشخصات اصلی دستگاه در تاریخ 9 آگوست و در کنفرانس معرفی رسمی آن اعلام می شود؛ پس باید منتظر ماند و دید که شایعات مرتبط با طراحی تکراری این محصول تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

ارسال نظر