گلکسی اس 10 سامسونگ در سه نسخه روانه بازار می شود/ حذف اسکنر عنبیه چشم!

رسانه کلیک - گزارش جدیدی در رابطه با گلکسی اس 10 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. ظاهرا سامسونگ قصد دارد اسکنر عنبیه چشم را از این پرچمدار خود حذف کند.

گلکسی اس 10 سامسونگ در سه نسخه روانه بازار می شود/ حذف اسکنر عنبیه چشم!

سامسونگ همزمان با رونمایی از فبلت گلکسی نوت 7، اسکنر عنبیه چشم را معرفی کرد. این برند کره ای در پرچمداران اخیر خود از این اسکنر بیومتریک استفاده کرده و در گلکسی S9 و اس 9 پلاس به آن سیستم شناسایی چهره را اضافه کرده است.

سامسونگ سیستم جدید خود را «Intelligent Scan» نامگذاری کرده است. این سیستم عملکرد متفاوتی در مقایسه با سیستم شناسایی سه بعدی چهره مورد استفاده در آیفون X و اوپو فایند ایکس دارد ( گوشی اوپو فایند ایکس معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین کشویی ).

به تازگی گزارشی در رابطه با گلکسی اس 10 سامسونگ از کشور کره جنوبی در اینترنت منتشر شده است. در این گزارش به حذف اسکنر عنبیه چشم از پرچمدار آینده این برند اشاره شده است.

این گزارش ادعا می کند که گلکسی اس 10 سامسونگ به عنوان اولین محصول این شرکت به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز می شود. بر اساس گزارش های گذشته سامسونگ در حال کار بر روی ماژول اسکن سه بعدی چهره است.

در صورتی که سامسونگ بتواند این ماژول را توسعه دهد از آن در گلکسی S10 استفاده می کند. حضور این ماژول به معنای حذف اسکنر عنبیه چشم از پرچمدار آینده سامسونگ است.

گفته می شود گلکسی اس 10 در دو نسخه مجهز به نمایشگرهای با ابعاد متفاوت در اختیار خریداران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند مانند گلکسی اس 9 و S9 پلاس با نمایشگرهای 5.8 و 6.3 اینچی به فروش می رسد. انتظار می رود سامسونگ حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دو دستگاه را کاهش دهد.

در گذشته تصویری از نمونه اولیه این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود ( نمونه اولیه گلکسی S10 بدون حاشیه نمایشگر به نمایش گذاشته شد ). انتظار می رود در آینده شاهد افشاگری بیشتری در رابطه با گلکسی S10 باشیم.

ارسال نظر