نسل آینده پرچمداران سامسونگ به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود

رسانه کلیک - در نسل آینده پرچمداران سامسونگ از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک استفاده می شود. گلکسی اس 10 اولین دستگاه با این ویژگی خواهد بود.

نسل آینده پرچمداران سامسونگ به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود

مدیر بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh اطلاعات جدیدی را در رابطه با گلکسی نوت 9 و نسل آینده پرچمداران سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار داده است. گزارش های اخیر به ویژگی های قلم S Pen اشاره کرده اند، این قلم دارای بلوتوث است.

به تازگی گوشی های هوشمند ویوو X21 و شیائومی Mi 8 اکسپلورر ادیشن مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال معرفی شده اند. سنسور اثر انگشت این محصولات را کمپانی Synaptics تولید کرده است.

علاوه بر این محصولات شاهد رونمایی از هواوی میت RS پورشه دیزاین با اسکنر اثر انگشت اپتیکال شرکت Goodix نیز هستیم ( گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین معرفی شد؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ).

مدیر بخش موبایل سامسونگ تایید کرده است که گلکسی S10 به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود. DJ Koh اعلام کرده اسکنرهای اثر انگشت اپتیکال عملکرد مناسبی ندارند به همین علت نسل آینده پرچمداران سامسونگ به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شوند.

مدیر عامل سامسونگ اعلام کرده پرچمدار آینده این کمپانی کره ای از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک بهره می برد. علاوه بر گلکسی S10، گوشی گلکسی نوت 10 و محصولات سری A سامسونگ نیز در سال آینده به این فناوری مجهز می شوند.

انتظار می رود گلکسی S10 در کنگره جهانی موبایل در فوریه 2019 معرفی شود. به احتمال زیاد سامسونگ در پایان سال 2018 از محصولات جدید سری A رونمایی می کند با این حال گلکسی اس 10 اولین محصول این برند کره ای با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک است.

بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز در رابطه با گلکسی S10 در فضای مجازی منتشر شده است، این دستگاه در سه نسخه روانه بازار می شود. این محصولات دارای نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی هستند ( نسخه ارزان قیمت گلکسی S10 به سنسور اثر انگشت بر روی فریم مجهز می شود ). انتظار می رود نمونه های مجهز به صفحه نمایش بزرگتر دارای سنسور اثر انگشت اولتراسونیک باشند.

ارسال نظر